Joico K-Pak

Mati esot katras sievietes skaistākā rota. Nu jāpiekrīt jau vien ir. Ne  jau velti sievietes pārmaiņas dzīvē mēdz iezīmēt ar jaunu frizūru. Frizūra var pacelt mūsu garastāvokli mākoņos vai gluži pretēji – likt mūsu deguniem slīpēt asfaltu.

Arī es esmu gājusi cauri dažādām pārmaiņām matu krāsā un garumā, iezīmējot dažādus savas dzīves posmus. Gari, līdz pleciem, zēngalviņa, tumši, melni, rudi… Patreiz man ir gari, vidēji brūni mati, mazliet sausāki galos, kas tiek regulāri krāsoti ar tonējošām krāsām. Daba mani ir apveltījusi ar ļoti smalku matu struktūru, bet tie ir ļoti biezi un žāvēšana aizņem ilgu laiku. Praktiski neieveidojami.Tā kā manu matu līdzekļu izvēle ir pakārtota tieši šādu problēmu risināšanai.

Joico K-Pak sērijas matu kopšanas līdzekļi paredzēti bojātiem matiem un ietver visai plašu ieroču arsenālu matu izskata uzlabošanai. Es izmēģināju šampūnu un balzamu.

Abi līdzekļi satur keratīna- silikona kompleksu, kas baro, aizsargā un uzlabo matu struktūru. Lieliski nogludina un mazina matu elektrizēšanos. Šampūnam ir ļoti bagātīga struktūra, tas pat viens pats iedarbojas lieliski, bet komplektā ar balzamu lieliski nogludina mata virsmu. Labs variants tiem cilvēkiem, kuriem mati mēdz savelties un tos ir grūti izķemmēt.

Parasti šādi līdzekļi padara manus matus pārāk smagnējus un tie ir bieži jāmazgā, bet Joico ir izņēmums.

Esmu dzirdējusi viedokli, ka šī sērija ir ļoti intensīvas iedarbības un to vajag miksēt ar citiem līdzekļiem, bet es neko tādu nejutu. Mana galvas āda nedumpojās, mati izskatījās lieliski un noteikti iegādāšos šos produktus vēlreiz.

Cena Latvijas veikalos par 500 ml produktu komplektu ir ap Ls 27. Es iepirku par Ls 15 pagājušā gada Baltic Beauty izstādē. Ceru, ka arī šogad varēšu atjaunot krājumus 🙂
Jauku dienu visām blondīnēm, brunetem un rudmatēm! Lai skaistums ir ar Tevi! 🙂

4 thoughts on “Joico K-Pak

  1. Paldies par atsauksmi, es tagad tieši meklēju kādus līdzekļus matiem, gribās kaut ko pamainīt Joico vel nebija mēģināti, kaut arī atsauksmes ir labas. Tev mati ir krāsoti?

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

