SOS – sausa āda!

Ar apkures sezonas sākumu sākas mana ikgadējā cīņa ar sauso ādu. Šī cīņa ir sena un sākumā vienmēr uzvar sausums. Pie pirmajiem mīnusiem situācija vispār kļūst nekontrolējama- seja sūrst, kļūst līdzīga smilšpapīram un acu zona parāda mana smiešanās netikuma sekas.

Ko darīt?

1. Nomainīt ādas kopšanas līdzekļu arsenālu, pielietojot smago artilēriju. Pēc daudzu līdzekļu testēšanas, ieskaitot pat virtuves olīveļļas smērēšanu uz sejas, es izvēlos Vichy Thermal sērijas krēmus un serumu. Man par lielu pārsteigumu palīdzēja arī cenas ziņā ļoti pieejams līdzeklis – Garnier sejas krēms dzeltenā iepkojumā ar akāciju.

2. Telpās lietot izsmidzināmo ūdeni. Tādu piedāvā Evian, Vichy, Avene, Dzintars. Protams, nelieto to pirms iziešanas lielā salā.

3. Dzert daudz ūdens, zāļu tējas. Šis punkts ziemā man ir grūtāk izpildāms, jo kurš gan grib dzert aukstu ūdeni…brrr. Tāpēc var izvēlēties ūdeni ar kādu garšas piedevu vai pievienot dzērienam citronu vai laimu. Es patreiz esmu sev pieteikusi izaicinājumu – katru dienu izdzert 1,5 litru ūdens pudeli. Nu grūti man ar šo iet 🙂

4. Uztura bagātinātāji. Pārbaudīta vērtība – naktssveces un zivju eļļas. Patreiz uzsāku lietošanas kursu. Par rezultātiem ziņošu.

5. Uzturā lietot eļļu. Man visvieglāk to izdarīt ir pārlejot karoti olīveļļas vai sezama eļļas salātiem vai sautētiem dārzeņiem.

Vai arī Tev ir kādi līdzekļi pret tuksneša vētru? Dalies pieredzē!

14 thoughts on “SOS – sausa āda!

  1. Īstenībā L’Occitane veikalā ir izdevīgāk, un viņi parasti ir dāsni uz dāvanām:) Cik es saprotu tev sausa āda, ja? Tad jau vajadzētu derēt, tik acu krēms no tas sērijas ir galīgi garām.

  2. Tu pīlingus lieto? Jo man tāpat ir, un visi mitrinošie krēmi ir kaķim zem astes, jo serbiums veido tādu kā savdabīgu plēvīti uz ādas, tā neelpo, poras ir ciet un krēmi neizsūcās.

  3. Atpakaļ ziņojums: Nedēļas atlaides un izdevīgie piedāvājumi | Skaistuma dienas grāmata

  4. Atpakaļ ziņojums: Nedēļas atlaides un izdevīgie piedāvājumi

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

