Dienas nagu laka – Maybelline Colorama Electric Blue

Man ļoti patīk šīs mazās Maybelline Colorama nagu lakas. Laba kvalitāte, lieliski turas un cena- izpārdošanās ap latu. Ko gan vēl var vēlēties!

Šodien izvēlējos Nr.80- Electric Blue

Man liekas, ka manai omei bija tāda toņa samta kleita 🙂


Šis tonis noteikti ir spilgtākais no visiem manā kolekcijā esošajiem zilajiem toņiem. Piestātināts un ļoti pamanāms. Un zilā taču ir viena no šīs sezonas Top krāsām dekoratīvajā kosmētikā.

Un tā kā nagi vēl pietiekami neatgādināja eglītes rotājumu, otrā dienā tos papildināju ar Dzintara zelta krāsas toni. Tā kā man jau bija uzklāta virslaka, zelta tonis neuzklājās ļoti precīzi, bet man patīk. Nosaucu šo manikīru par Jauno gadu Kremlī 🙂

4 thoughts on “Dienas nagu laka – Maybelline Colorama Electric Blue

  1. Tiešam laba kvalitāte? Es kaut kad sen senos laikos vienu no coloramam biju nopirkusi, bet lietoju to tikai vienu reizi, jo lai to vienmērīgi uzklātu vajadzēja krāsot n-tos slāņus.

  2. šeit krāsoju 2 kārtas- eleganti. Vasarā nopirku gaiši zilo, to gan liku 3 kārtās, bet turējās ilgi. Es pati biju patīkami pārsteigta par šīm lakām, jo iepriekš nebiju mēģinājusi.
    Zini, bieži vienam ražotājam lakas atšķiras pēc kvalitātes dažādiem toņiem. Gaišās un pasteļtoņu lakas bieži neglīti uzvedas 🙂

  3. Baiba, man arī šīs patīk. problēmu ar uzklāšanu nebija . Vienīgi, toņu bij maz, kad pirku. tāpat pamanīju, ka dažas ir labākas, citas ūdeņainas un atslāņojušās . noteikti atkarīgs no glabāšanas . Un nezinu kā jūsu drogās, bet manas pilsētas drogās ir tāds karstums iekšā , ka izturēt maksimum 20 minūtes varu . un tas noteikti ietekmē ne tikai smaržas , bet jebkuru citu šķidru produktu .

Komentēt

WordPress.com blogs.

