Andrew Barton The Frizz Tamer matu maska

Britu slavenību frizieris ar savu matu kopšanas produktu līniju jau sen ir pārstāvēts arī Latvijas veikalos, bet kaut kā līdz šim es nebiju izmēģinājusi šos produktus. Man ir vājība uz zelta un melno krāsu kosmētikas produktu iepakojumos, tāpēc nu gluži nejauši manā iepirkumu grozā iekrita Andrew Barton The Frizz Tamer matu maska 🙂

Maska domāta matu iztaisnošanai un nolīdzināšanai. Tās sastāvā ir rīsu eļļa, šī sviests un granātābolu eļļa, kas Āzijā jau sen tiek lietotas, lai mati kļūtu taisni, spīdīgi un nepūkotos. Izklausās labi, tāpēc jau pirmajā vakarā to izmantoju. Rezultāts- par spīti manām bažām, mati nepalika ļoti smagi (eļļas sastāvā var būt par treknu maniem smalkajiem matiem), diezgan labi nogludināja, bet pilnībā pūku gan nenoņēma. Tam laikam papildus ir vajadzīgs serums. Kopumā laba maska.

Bet no manas puses ir viena piezīme- ļoti spēcīga produkta smarža. Man matu kopšanas līdzekļos smarža ir ļoti svarīga. Parasti cenšos produktus pasmaržot pirms pirkšanas. Šo paradumu atmetu pēc neveiksmīga incidenta ar šampūnu kādā veikalā (zini cik grūti ir cieņpilni iziet no veikala, ja tev degunā ir šampūns?)

Šai maskai ir ļoti izteikta citronzāles smarža, kas man ir par stipru, un tā man atgādina odu atbaidīšanas sveci. Smaržu es jutu masku uzklājot, jutu divu dienu garumā pēc matu mazgāšanas, jutu dušā nākamajā matu mazgāšanas reizē.

Kopsavilkums – labs produkts matu atjaunošanai, rekomendēju tomēr pēc tam perfektam rezultātam lietot vēl matu serumu. Subjektīvi par to smaržu.

Maska ir pieejama lielajā 300 ml iepakojumā (cena aptuveni Ls 6), kā arī mazajā, izmēģināšanai vienai reizei (cena ap latu). Pirku veikalā Douglas.

7 thoughts on “Andrew Barton The Frizz Tamer matu maska

  1. Skaidrs, būs jāpaskatās tas izmēģinājuma variants. Es kaut kā esmu iestrēgusi uz bodyshop medus līnijas matu kopšanas līdzekļiem, bet nu jau mati sāk pierasts un rezultāts vairs nav tik labs.

  2. Atpakaļ ziņojums: Andrew Barton Strictly For Brunette šampūns | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

