CND Cuticle Eraser

Vēl viens lielisks produkts no Creative Nail Design – Cuticle Eraser.

Tas ir krēms, kurš satur augļskābes un mitrinošas sastāvdaļas un ir paredzēts ienadžu kopšanai. Efekts nav momentāls, bet ilgstoši lietojot ienadži patiešām samazinās.

Es nekad manikīram neizmantoju šķērītes un uz saloniem jau sen neeju, tāpēc šis līdzeklis man ir obligāts.

Nopirkt var salonos, kuri strādā ar CND kosmētiku, šķiet, redzēju arī Frizieru Servisa veikalā. Ja dodies uz Baltic BeautyCND ir stends, kur var iegādāties arī šo līdzekli.

8 thoughts on “CND Cuticle Eraser

  1. Es atkal ieteiktu būt uzmanīgām ar šiem kutikulas noņēmējiem! Rakstīju slavas dziesmas gan OPI gan Baltkrievu līdzeklim, tikai sakarība ir tāda – ja lietoju regulāri, tad pēc kāda laika ataugušie nagi slāņojas, nelietoju, bet apgriežu kutikulu (man maiga un biezā slāni neaug, varu atļauties) tad viss ir kārtībā. Domātu, ka sakritība, bet mammai un māsīcai tāpat. Izdaru secinājumus, ka šie līdzekļi tomēr ir arī diezgan agresīvi pašam nadziņam. 😦

  2. Skaistuma dienasgrāmata, OPI man arī ir uz augļskābēm un jālieto regulāri, lai redzētu rezultātu (laikam par šo līdzeklis apskats nav plašs), bet es vnk šo nagu slāņošanu nekā savādāk izskaidrot… un jā tas Vitex tagad saprotu, ka der tikai kājām, pārāk nikns…
    Baiba, jā, lietoju Stenders šī sviestu.

    • Tas ir interesanti. Man jau kopš pusaudžu gadiem šķeļas nagi, bet pēc šī līdzekļa lietošanas problēma nav saasinājusies. Bet katrā ziņā interesanti, šis fakts noteikti būtu jāņem vērā. Palasīšu tīmeklī, vai vēl kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu.

Komentēt

WordPress.com blogs.

