Masku šovs – diena nr.3.

Vai, mīlīši. Graujošs efekts – tāds varētu būt šīs dienas emuāra ieraksta virsraksts.

Trešajā dienā nolēmu izmēģināt Baldones dūņu masku. Tā man jau pasen stāv mājās. Mana draudzene Inna fano par BDK un piespieda man masku izmēģināt. Tā nu, laiku pa laikam, es to uzlieku uz 5 minūtēm, un tāds viegls, tonizējoši attīrošs efekts tai tiešām ir. Tāpēc nolēmu to iekļaut manā bloga projektā.

Tā kā man ir jutīga āda, Inna ieminējās, ka lai lieku to uz neilgu laiku, bet pakāpeniski palielinu līdz 20 minūtēm. Man bija sajūta, ka tieši šodien ir tā diena, lai veiktu pilnīgu maskas izbaudīšanu. Iekārtojos vannā, uzlieku masku un lasu grāmatu. Kā reiz šermuļgabala “Aplis” pēdējā nodaļa (zini tādu filmu ar N. Votsu? Oriģinālā grāmata nāk no Japānas, un tur viss ir drusku savādāk un nedaudz baisāk). Lasāmviela aizraujoša, tāpēc nepievēršu uzmanību kņudināšanai. Domāju, ka maska dara savu darbiņu. Un pareizi domāju.

Izkāpjot no vannas, mani sagaidīja baiss pārsteigums. Atceries to padumjo komēdiju, kur Bens Stillers apprec jocīgu meiteni bez deguna starpsienas un viņa apdeg Meksikas pludmalē, jo lieto parastu eļļu sauļojotiets? Ja neatceries, tad sk. zemāk.

Woooha! Žēl, ka Halovīns garām, varētu daudz saldumu dabūt ar ko sevi pažēlot. Seja uguns sarkanumā, sūrst, deg, kož! Tāda sajūta kā pēc ķīmiska apdeguma. Krasi redzama robeža, kur ir bijusi maska, kur nē.

Apsvēru iespēju dzert pretalerģijas zāles, bet pēc tam uzsmērēju vakardienas Eveline masku (pie tam 2 reizes, jo pirmo porciju āda minūtes laikā iesūca kā ūdens pilienu Gobī tuksnesis).

Priecājos, ka mājās nav draugs, jo droši vien justos daudz briesmīgāk, klausoties viņa OMGWTF. Drošības pēc izvairījos no face to face kontakta ar mīļo kaķi, lai lieki netraumētu viņa maigo dvēseli ar savu elles puikas jauno imidžu.

Pēc 2 stundām sarkanums pazuda. Otrā rītā izskatījos lieliski. Es oficiāli mīlu Eveline masku.

Rezumējot- nav slikts produkts, bet nav domāts kuram katram.

7 thoughts on “Masku šovs – diena nr.3.

  1. Nu mīlīt, tu ar tādu laika izjūtu varētu arī solārijā stundu pasēdēt, jeb piparu plāksteri uzlikt uz nedēļu 😉 Es lieku masku uz 5 minūtiēm un arī seja apsarkst ( jo man ļooti jūtīga sejas āda):) TOTIES, sārtums pāriet max 5-10 minūšu laikā, ādiņa paliek maiga, samtaina, gluda, jo īpaši brīnumains efekts ir no rītiem: maska kolosāli noņiem sejas pietūkumu, izskatos atpūtusies, svaiga, ar mirdzošu un vienmērīgu sejas toni!!!! Tā ir BRĪNUMS, ne maska!! nevaru jau bez viņas.:) Tā kā kopā ar Innu pievienojos maskas fanu klubam 🙂 maska tik tiešām STRĀDĀ, tikai jābūt arī laika izjūtai, jāatrod sev piemērotu laiku 🙂

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

