L’Oreal Men Expert jaunā seja – Hjū Lorijs

Es neticu tam, ko redzu. Hjū Lorijs acīmredzot labprātīgi ir piekritis kļūt par L’Oreal Men Expert reklāmas seju. Tas gan vairāk izskatās pēc joka, nevis nopietnas komercreklāmas. Vai viņam likās, ka nedaudz kabatas naudas nekad nenāk par ļaunu? Vienkārši man kaut kā nešķiet, ka tas ir viņa formāts, kaut gan mīlu viņu jau no Blackadder laikiem.

Jebkurā gadījumā – high five L’Oreal. Tas tomēr ir drosmīgs gājiens un jādomā, ka tieši tāpēc izvēlēta  ironiska reklāmas forma. Kā gan citādi sejas kopšanas līdzekli reklamētu neskūts pusmūža vīrietis ar krunkām. Te nu tiešām jāpiekrīt kaut kur lasītai frāzei par atšķirību sabiedrības uztverē par abu dzimumu novecošanu. Kamēr gados cienījamas sievietes ir pazudušas no sabiedrības acīm un kaut norobežotā teritorijā pavada vecumdienas, kungi pat nopietnos gados vēl joprojām saglabā savu vietu iekārojamāko vīriešu topā, lai gan viņam ir vairāk matu ausīs nekā uz galvas.

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

WordPress.com blogs.

%d bloggers like this: