Kādus skaistumkopšanas līdzekļus Tu nelieto?

Jā, nu parasta lieta ir pajautāt draudzenei- kādu šampūnu / tonālo / tušu tu lieto. Bet šoreiz par pretējo. Vai ir kāds līdzeklis, produktu grupa skaistumkopšanā, ko lieto daudzi, bet Tu nē?

Lūk mans saraksts ar līdzekļiem, kurus tādu vai citādu iemeslu dēļ ignorēju.

1. Matu veidošanas līdzekļi. Man ir taisni, gari mati. Nu ko tur veidot? Tāpat vējš pūš, dienas laikā kustos un iebraucu ar roku matos, tāpēc nekad nelietoju matu putas, lakas, želejas utt. Priekš manis matu veidošana beidzas ar serumu.

2. Līdzekļi pret celulītu. Nu tur domu gājiens loģisks. Kamēr neeju uz sporta zāli un vakariņās uzkožu šokolādi, tam nav jēgas. Un, ja godīgi, neticu, ka šādi līdzekļi iedarbojas. Un vēl  tas celulīts neliekas tik katastrofāli liels un draudīgs.

3. Pūderis. Ir man tas bijis, ir vēl tagad kaut kur noputējis. Reāli lietoju tik reti, ka to iegādāties neatmaksājas.

4. Lūpu zīmulis. Esmu no tām sievietēm, kam lūpu krāsa vai spīdums pazūd no lūpām zibenīgi. Tad iedomājies kā es izskatītos ar kontūru bez lūpu krāsas. Un perfekcionisms vienalga nav man raksturīgs.

5. Acu krēms. Tā kā man ir sausa sejas āda, neredzu iemeslu tērēties atsevišķam acu krēmam. Sejas krēms tiek likts arī ap acīm.

Kā ir ar Tevi? Vai arī Tev ir šādi produkti?

12 thoughts on “Kādus skaistumkopšanas līdzekļus Tu nelieto?

  1. Līdzekļi pret celulītu . visi tie krēmi tikai satracina ādas slāņus. tie paliek cieti un rodas iespaids, ka nu ir labāk , jo mazāk redzams. pēc nedēļas ādas paliek normāla un nekā , viss kā agrāk 🙂 Pie tam es nezinu nevienu meiču manā vecumā , kurai tā nebūtu, tāpēc kaut kā nesatraucos 🙂

    Lūpu zīmuļa man arī nav 🙂

    25 savas dzīves gadus iztiku bez vaigu sārtuma , tikai nesen sāku lietot .

      • man draudzene sev uzbrūk ar masēšanu . ar divām koka masierķemmēm , tadas ar rimbuļiem ( laikam no stendera) un māsas palīdzību . Saka ka masāža gan palīdzot , bet neesmu gan mēģinājusi .

      • Tie visi moku rīki parasti nāk kopā ar visādiem ziepju, bumbu ,dušas labumu gatavajiem dāvanu komplektiem. Tās “nezinu ko uzdāvināt” dāvanas 😀 Man arī ir vesela čupa ar cimdiem, sūkļiem, rimbuļiem uc jokainiem grabuļiem. Nāk ziemassvētki, būs vēl 😀

  2. Es nelietoju matu veidošanas līdzekļus, nelietoju ķermeņa krēmus, it kā prasās, bet man milzīgs slinkums smērēties, tāpēc izvēlos dušas želejas, kas nesausina ādu, nelietoju krēmveida kosmētikas noņēmējus pieniņus un t.t., varbūt jā atrastu kaut ko super vieglu un iedarbīgu tas sāktu lietot, pagaidām visus, kurus esmu mēģinājusi vienalga gribās noskalot ar ūdeni.

  3. Es nelietoju sejas krēmus, ķermeņa krēmus, vispār jebkādus krēmus, dušas želejas,matu veidošanas līdzekļus, dekoratīvo kosmētiku (izņemot acu zīmuli dažreiz). Šo visu man aizstāj olīveļļa, kafijas biezumi, eko ziepes, keratīna procedūras matiem ik pēc 6 mēnešiem un, protams, pie kosmetaloga skroptu un uzacu krāsošana. No problemātiskas ādas esmu nonākusi pie veselīgas ādas, vienkārši atsakoties no veikala kosmētikas plauktu “labumiem”. Sausa āda – žļurkt olīveļļu virsū 😀

Komentēt

WordPress.com blogs.

