Yves Saint Laurent Parisienne smaržas

Es nespēju noticēt, ka līdz šim vēl neesmu neko uzrakstījusi par smaržām. Viss par un ap smaržām ir mana vājība. Principā mans ideālais darbs būtu parfimērijas biznesā 🙂 Tāpēc labošos un turpmāk pastāstīšu vairāk par manām mīļākajām smaržām.

YSL Parisienne es izvēlējos tikai pēc reklāmas – neizmēģinot un nelasot atsauksmes. Keita Mosa, Parīze, jutekliska atmosfēra, rozes -pārdots!

Parisienne mērķē uz sievietēm, kuras ir par jaunu klasiskajam Paris vai Opium, bet, kuras jau ir izaugušas no Elle. Es vispār neticu šādam smaržu sadalījumam dažādiem vecumiem, bet ir skaidrs, ka klasiskie modes nami pēdējā desmitgadē arvien aktīvāk uzrunā jaunāku auditoriju un cenšas pārveidot savus klasisko smaržu “smagsvarus” vieglāk uztveramā formātā.

Parisienne atveras ar ogu notīm, pēc tam ļaujot uzplaukt brīnišķīgajai Damaskas rozei, vijolītēm un peonijām. Pamatnotī koksnes aromāti, pačūlija (kuru es tur nejūtu par laimi), sandalkoks. Kompozīcija nav īpaši sarežģīta, tajā nepārprotami dominē roze.

Pirmo reizi, izmēģinot jaunās smaržas, es biju nedaudz pārsteigta. Es tās gandrīz nejūtu. Tās ir intensīvas un vieglas vienlaicīgi. Jūtamas tikai brīdi pēc izsmidzināšanas. Pēc tam tās man liekas tik dabiskas kā manas ādas smarža.

Tās nav īpaši noturīgas, neveido garu smaržu šleifi, no kuras krīt garāmgājēji un jutīgu degunu īpašnieki. Parisienne ir domāta tikai man un cilvēkam, kuram sniedzu skūpstu.  Dūmakainiem rītiem un saulrietam pludmalē. Nesteidzīgai kafijai uz Jēkaba kazarmu Franču kafejnīcas terases lielpilsētas burzmas vidū. Eleganti laiskam garastāvoklim.

Šī noteikti ir laba dāvana cilvēkiem, kuriem nepatīk uzmācīgas un stipras smaržas. Kā jau minēju – nav noturīgas. Bet tā kā man ir lielais flakons, par to nebēdāju.

Esi mēģinājusi šīs smaržas? Atstaj savu viedokli par YSL Parisienne komentāros!

8 thoughts on “Yves Saint Laurent Parisienne smaržas

  1. Nē tādas man nav bijušas, man vairāk patīk izteikti koksnes aromāti. Bet vispār nesen sev par pārsteigumu es secināju ka man sāk patīk tādi aromāti ka Opium, Chanel Nr.5 un Shalimar.

  2. Es arī mīlu ziedus un augļus ;)) . šobrīd svārstos par to , lai iegādātos smaržas. tikai vēl nezinu Marc Jacobs Daisy so fresh vai Flora ( zaļā pudelīte )no Gucci . abi ļoti patīkami svaigi aromati

  3. Atpakaļ ziņojums: Vasaras TOPs | Skaistuma dienas grāmata

  4. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – augusts | Skaistuma dienas grāmata

  5. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – augusts

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

