Mūsu viesistabā – Skaistumlapas veidotāja Baiba

Ar Baibu es iepazinos tieši pateicoties blogiem – viņa ir tas cilvēks, kurš veido brīnišķīgu skaistumkopšanas blogu Skaistumlapa. Viņai patīk skaistums it visā, viņa ir mamma, četru kaķu un suņa īpašniece un vienkarši jauks cilvēks. Baiba ir mana sister in crime – nu ar ko vēl kopā varu tik atklāti jūsmot par kārtējo Chanel laku? 🙂

Šodien Baiba pastāstīs par saviem mīļakajiem skaistumkopšanas produktiem -pārbaudītiem, izmēģinātiem un labiem.

“Santa man uzaicināja ciemos pie sevis uz blogu, un palūdza lai es uzrakstu par pieciem maniem visu laiku mīļākiem produktiem. Pirmais ko es iedomājos, hmm es esmu tik ļoti nepastāvīga kosmētikas ziņā, un mani favorīti mūžīgi mainās, skaistumkopšanas pasaule nemitīgi progresē nāk klājā jauni līdzekli kurus man, protams, gribās izmēģināt. Bet gadu laikā man ir izveidojies tāds kā iecienītāko kosmētikas ražotāju pulciņš, kuru produkti man nekad nav pievīluši un kuru jaunumus es cenšos izmēģināt pirmām kārtām.

Jāsāk laikam ar sejas kopšanu, pagaidām Clarins koncerns ieņem vadošās pozīcijas, Clarins multi active krēms, pēdējo gadu laikā bija labākais sejas krēms ko es esmu lietojusi, un pirkusi atkārtoti. Šīs krēms tiek pozicionēts kā līdzeklis pret pirmajām grumbiņām, tas ir ļoti maigas iedarbības līdzeklis, efekts nav uzreiz pamanāms, bet tad vienā rītā jūs gaida ļoti patīkams pārsteigums, sejas āda izskatās perfekta, gluda un starojoša. Es šo krēmu lietoju pus gadu, pašlaik efekts vel joprojām ir saglabājies.

Dekoratīvas kosmētikas favorīti man ir vai nu no Chanel vai no Armani, šo ražotāju dekoratīva kosmētika noteikti ir vis daudzskaitlīgāka manā kosmētikas kumodē. Tonālie krēmi un pūderi noteikti Armani pašlaik tas ir Face Fabric, šeit vadošo lomu nospēlē toņu izvēle, jo man mūždien grūti piemeklēt sev vajadzīgo gaišo toni. Armani tonālo līdzekļu kvalitāte ir ļoti laba, pat izcila, viegli lietojami, pielāgojās sejas ādai, var atrast savam ādas tipam piemērotus. Šos es noteikti ieteiktu savai draudzenei.

Lūpukrāsas Chanel Rouge Allure un Rouge Allure Velvet, pustoņi un Chanel raksturīgās sarežģītās krāsas ir tas, kas padara šīs lūpu krāsas īpašas. Laba noturība, saudzīga attieksme pret lūpu jūtīgo ādu. Lūpu spīdumi, atkal Armani ar Gloss d’Armani lūpu spīdumiem, pirmkārt skaistas krāsas, otrkārt noturība, treškārt kopjošās īpašības.

Ēnas, protams, Chanel Contaste Duo un jaunās krēmveida illusion d’ombre, izcila tekstūra, Contraste Duo ēnas ir stipri pigmentētas, ideāli viens otram piemeklēti toņi, laba noturība. Krēmveida ēnas neticami vieglas lietošanā, skaisti toņi, laba noturība.

Skropstu tuša Amani Eyes to Kill Excess – izcili melns tonis, viegla lietošanā, izcila noturība, tuša ir ļoti kvalitatīva, nesabiezē un ar laiku savas izcilas īpašības nezaudē. Pilnīgi nejūtama uz skropstām.

Nagu lakas atkal Chanel, tās mīlu dēļ burvīgiem toņiem, dēļ tā, ka katrā sezonā man atkrīt jautājums, ko lai nopērk no Chanel jaunās kolekcijas, tas noteikti būs kāda no nagu lakām.”

5 thoughts on “Mūsu viesistabā – Skaistumlapas veidotāja Baiba

  1. Atpakaļ ziņojums: Skaistuma dienasgrāmatas viesi. Jeļena. | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

