Gaismas pils

Mans ceļs uz bibliotēku ir tradicionāls – no bērnu bibliotēkas uz pieaugušo manā dzimtajā mazpilsētā. Nacionālās bibliotēkas lasītavas ar čīkstošo grīdu studiju laikos. Tagad par savējo saucu RCB Vidzemes filiāli, kura visā savā smukumā paslēpusies pie VEF tilta.

Brīnišķīgā burzma, kas šeit valda, liecina, ka pat 21. gadsimtā ar internetu, e-grāmatām un visiem pārējiem tehnikas sasniegumiem, cilvēkiem ir vēlme turēt rokās īstas grāmatas.

Tev ir kāda grāmata, kura ļoti patīk un ko Tu uzskati par īpašu savā dzīvē? Uzdāvini to savai bibliotēkai un dod iespēju to izlasīt tūkstošiem citu cilvēku. Es neesmu šo rindu autore, bet tās man ir iespiedušās atmiņā – Tev ir pieejamas visas pasaules zināšanas par minimālo maksu. Spēju lasīt.

6 thoughts on “Gaismas pils

    • es savu redzi pabojāju nevis ar tv ,kā visi normālie bērni, bet ar grāmatu lasīšanu pustumsā 🙂 Vectēvam bija liela grāmatu kolekcija – īpaši atceros padomju zinātniski/ceļojumu izdevumus – par alām, jūrām, bermudiem “iezemiešu ” salām , atklājumiem, ekspedīcijām un tamlīdzīgi. , ar nedaudzām melnbaltām bildēm un zīmējumiem . Tās man ļoti patika , labprāt pārlasītu tagad

      • mēs ar māsu nesen iefanojām par lampiņu, kuru var piestiprināt pie grāmatas. Slepena lasīšana zem segas ir mūsu ģimenes bērnības tradīcija 🙂
        Par ceļojumu grāmatām droši vien domāji veco, labo “Apvāršņa” sēriju. Man kā reiz pie gultas stāv Heijerdāla “Tigris” ekspedīcijas grāmata. Diemžēl tagad latviešu valodā vairāk izdod jocīgas lubenes, nevis ko patiešām aizraujošu.

  1. Jā, šķiet, ka Apvārsnis . Es jau sazvanīju mammīti,lai atved man tās grāmatas 🙂
    meklēšu pārējās . Varbūt zini kādu veco grāmatu veikaliņu , kur tādas var nopirkt vai apmainīt pret citām ?
    par dažādām ekspedīcijām man jau kā bērnam bija ļoti interesanti lasīt, tādas grāmatas vajadzētu izdot vēlreiz to lubeņu vietā 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

