Maybelline jaunā skropstu tuša – The Falsies Flared

Maybelline deva iespēju Skaistuma dienasgrāmatai izmēģināt savu jauno zvaigzni – skropstu tušu The Falsies Flared.

Īsi pastāstīšu par savu tušu vēsturi. Man no dabas (precīzāk -no tēta) ir tumšas, pagaras skropstas. Ilgus gadus lietoju Chanel tušas, jo tās visvairāk atbilst manām prasībām – nebirst, mazliet pagarina, atdala skropstas un uzvedas visādi citādi ļoti labi. Maybelline Colossal bija mana pirmā mass market skropstu tuša, kas mani patīkami pārsteidza. Šogad lietoju Volume Million Lashes (parasto un Extra Black) no L’Oréal , kas man arī ļoti patīk. Tāpēc bija interesanti izmēģināt jauno Maybelline skropstu tušu.

Ražotājs sola: “Ekskluzīvais sastāvs ar pro-keratīna šķiedrām un jauno, unikālo, apjomīgo, izliekto birstīti piešķir skropstām apjomu un izvieto tās izliektā vēdeklī noturīgam, maksimāli pagarinātu, izstieptu skropstu efektam, kā vēl nekad.”

Šīs skropstu tušas galvenais pluss manā skatījumā ir otiņas forma. Lai veiksmīgi sasniegtu reklāmas solīto izliekto skropstu efektu, no sākuma tušu uzklājam ar izliekto “karotītes”  pusi, tad ar taisno (instrukcija ir izlasāma uz iepakojuma).

Šī skropstu tuša ir gan pagarinoša, gan kuplinoša. Kuplinošais efekts ir ļoti pieklājīgs, kas uzklājas bez nepatīkajiem tušas gabaliņiem un skropstu salipšanas milzīgos pušķos. Man turās labi – nebirst. Droši vien tam palīdz arī mans paradums nekrāsot apakšējās skropstas. Ja ir zili riņķi (kas man ir, jo ļoti tuvu ādai ir asinsvadi), lieka ēna zem acs nav vajadzīga.

Interesanti būtu redzēt testa rezultātus uz taisnām, īsām skropstām.

Skaistuma dienasgrāmatas vērtējums – thumbs up. Tagad tieši šī tuša ir manā kosmētikas maciņā.

Kāds ir Tavs vērtējums Maybelline tušām? Esi jau izmēģinājusi arī The Falsies Flared?

* produkts saņemts testēšanai no Maybelline.

12 thoughts on “Maybelline jaunā skropstu tuša – The Falsies Flared

  1. Esmu lietojusi Maybelline Volum’ Express Lift-Up mascara. Man patika. Man ir īsas skropstas un šī tuša diezgan labi pagarināja tās.
    Citas tušas no Maybelline laikam neesmu lietojusi..

  2. Sen jau neko no maybelline neesmu lietojusi, kādreiz patika great lash maskara 😀
    Bet uz tādām skropstām kā Tev visas tušas izskatīsies lieliski, jo tas tomēr no dabas ir ļoti izteiksmīgas.

    • man galvenais, lai skropstas neslīp, uz otiņas nav pārāk daudz tušas. Un lai tuša nebirst. Man ir jutīgas acis un bieži vien no tušām šausmīgi “grauž”. Visdramatiskāko efektu (labā nozīmē) pagaidām esmu redzējusi no YSL Faux Cils.

  3. Atpakaļ ziņojums: And the winner is… jeb labākie dekoratīvās kosmētikas produkti 2011. | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

