Isana līdzeklis nagu lakas noņemšanai

Ciest nevaru nodrupušu nagu laku. Stilīgi tā izskatās tikai Meganai Foksai “Transformeros”, bet arī tikai tāpēc, ka neviens jau uz viņas nagiem neskatās. Tāpēc manās mājās vienmēr ir pamatīgi nagu lakas noņēmēju krājumi. Šeit es neeksperimentēju, jo esmu atradusi lētus un labus līdzekļus.

Šie līdzekļi ir divu veidu – ar un bez acetona. Acetonu saturošais smaržo labāk (dīvaini, vai ne?), jo tam ir pievienots mandeļu aromāts. Tā kā bieži lakoju nagus ar gliteru lakām, pārsvarā pērku acetona variantu. Pie tam tas ir pieejams arī lielākā iepakojumā, tapēc pietiek ilgam laikam.

Es neredzu jēgu tērēt naudu par dārgākiem nagu laku noņēmējiem. Ir vēlme izmēģināt Zoya Remove + līdzekli, bet kamēr līdz tam neesmu tikusi, man pilnībā apmierina Isanas produkti. Cena – zem lata. Nopērkami Drogās.

Vēl man ļoti patika Artdeco nagu lakas noņemšanas salvetītes, kuras bija glītā, apaļā bundulītī (izcili laba lieta, kuru nesāt somā nagu lakas negadījumiem), bet pasen neesmu to vairs veikalos manījusi.

3 thoughts on “Isana līdzeklis nagu lakas noņemšanai

  1. Man bija šāds nagu lakas noņēmējs rozā krāsā, arī no šīs pašas firmas, bet es savu nagu laku vispār noņemt nevarēju (es nerunāju par kaut kādām lētajām lakām, ar kurām tā varētu būt). Ļoti slikti tīrīja nost, tāpēc es izmetu.
    Bet nu varbūt šis zaļais ir labāks, tomēr atteikšos mēģināt 🙂
    Pašlaik man ir līdzeklis nagu lakas noņemšanai ar smiltsērkšķu ekstraktu no Seal. Cena mazliet virs lata. Man ļoti patīk. Sastāvā ir acetons, bet ir saudzīgs nagiem un ideāli tīra.
    http://aromatic.lv/lv/-latviancosmetics?page=shop.product_details&product_id=877&flypage=flypage.tpl&pop=0

    • Tas noteikti bija bez acetona variants. Tas tiešām sliktāk tīra nost, tāpēc to pērku reti.Bet, manuprāt, tas ir raksturīgi pilnīgi visiem bezacetona variantiem. Vismaz tiem, kurus es esmu mēģinājusi. Ir daudzi eko draugi, kuriem acetons ir no no 🙂
      Tevis ieteikto zinu – arī labs 🙂

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

