Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair kolekcija

Viens no impulsīvajiem pirkumiem, kad steidzamā kārtā bija jāizvēlas šampūns.

Es neesmu Gliss Kur cienītāja. Un pat nezinu kāpēc. Vienkārši paeju garām šiem produktiem.  No Drogu sortimenta vienmēr izvēlos Loreal Elseve dzelteno sēriju, kuru priekš manis ir ekonomiskās klases Kerastase 🙂 Par Gliss Kur man vienmēr bijis iespaids, ka šie līdzekļi ir trekni, piemēroti ļoti bojātiem matiem un padara tos smagus.

Šoreiz mani  uzpirka keratīns sērijas produktu sastāvā, kas maniem matiem ļoti patīk. Produkti gan ir paredzēti ļoti bojātiem matiem, bet tā kā ārstējošais efekts nav no eļļām, kas padara matus smagus, nolēmu riskēt. Nopirku šampūnu, balzamu un izsmidzināmo līdzekli.

Mazgājot matus, ik pa brīdim pie sevis nodomāju :”Nu tagad tiešām būs taukaini, nu gan salips”. Bet rezultāts bija tīri jauks.

Visi produkti smaržo saldi, tipiski Gliskuriski. Izsmidzināmais līdzeklis nav īsti divfāžu ar perfekti redzamiem slāņiem, bet ir jāsakrata pirms lietošanas. Šī noteikti ir visas līnijas zvaigzne. Mati kļūst viegli ķemmējami un mīksti. Izsmidzināmo līdzekli es pirktu vēl, bet šampūnu un balzamu gan nē. Nav slikti produkti, bet arī nekas īpašs.

One thought on “Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair kolekcija

  1. Man arī kaut kā gliss kur nekad nepiesaistīja, man galīgi neuzrunā iepakojuma dizains, bet tieši šodien nopirku pūšamo no oil nutritive sērijas, pagaidām likās labs, mati nepalika taukaini, es vispār bez tādiem produktiem matus, dienas laikā, nevaru izķemmēt.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

