Max Factor Ageless Elixir 2 in 1 tonālais krēms

Zīmols Max Factor ir laidis klajā jaunu tonālo krēmu Ageless Elixir 2 in 1, kas sola patīkamu pārsteigumu lietotājiem. Papildus sedzošam efektam, šis tonālais krēms satur arī serumu un SPF 15. Teju vai ideāli. Tā kā mani patīkami pārsteidza Xpierence tonālais krēms, izmēģināju arī šo.

Ageless Elixir nav man pierastais fluīdveida tonālais līdzeklis, kuru lietoju ikdienā. Konsistence ir nedaudz biezāka, bet tas netraucē to bez problēmām uzklāt. Solītais full coverage efekts man iztrūka, jo es vienkārši nekad nelieku daudz tonālā. Es to sauktu par vidēji sedzošu, kas pietiekami daudz nomaskē un izlīdzina ādas toni, vienlaicīgi neradot maskas efektu. Šim tonālajam krēmam ir samtains finišs, kas dienas otrajā pusē tomēr prasīs nelielu piepūderēšanu. Ļoti labi uzvedās arī pie acīm, kur āda ir sausāka un dažreiz tonālais var izcelt sīkās grumbiņas.

Tagad par sastāvā esošo serumu. Man ir vājība uz serumiem. Un papētot šo līdzekli, atklāju, ka Ageless Elixir ir iekšā tādas sastāvdaļas, kuras nebūtu kauns likt labā sejas kopšanas serumā – mitrinošie un anti aging komponenti glicerīns, niacinamīds, zaļā tēja, pantenols, E vitamīns un allantoīns. Lielais pluss manā skatījumā – SPF 15, kas vidusmēra latvietim bezsaules ziemā ir pietiekami.

Tonālajam ir smarža, bet tā manam jutīgajam degunam netraucē. Nedaudz atgādina Vichy sejas krēmus.

Eksperimenta pēc divas dienas uzklāju šo tonālo krēmu uz tīras ādas (bez sejas krēma). Par pārsteigumu, tonālais uzklājās bez sauso ādas zonu akcentēšanas. Nē, sajūta nebija ideāla, jo man ziemā ir pasausa āda, bet rezultāts bija pietiekami labs. Un ja lietojam bez krēma, tad nu tiešām var panākt sedzošu efektu.

Rezumējot – labs tonālais krēms tieši ziemai, kad āda kļūst sausāka un prasa papildus kopšanu. Ļoti labi klājas, nelien krunciņās. Par solīto anti aging efektu var spriest tikai ilgtermiņā, bet sastāvs ir ļoti labs. Liels pluss priekš manis – SPF.

Mīnuss – salīdzinoši mazā toņu izvēle, kas laikam ir jau pierasta lieta. Man ir tonis 50 Natural, kas uzklāts nedaudz oksidējoties izmet nelielu rozā niansi. Jo dziļāk ziemā, jo baltāka āda, tāpēc gaišās ādas īpašniecēm labāk pastiept rociņu pēc visgaišākā toņa (nosaukumā bija kaut par Almond), jo Natural sāk man palikt par tumšu.

Bet ar tonālajiem krēmiem ir kā ar bitēm – vajag pašai izmēģināt un tikai tad sapratīsi vai ir tavs.

Cena Ls 9.95

8 thoughts on “Max Factor Ageless Elixir 2 in 1 tonālais krēms

    • 10 man ideāli ziemai 🙂 Tad Tev tiešām visgaišākie toņi vienmēr jāskatās.
      Es tik tā reizēm domāju. Ražotāji acīmredzot ir veikuši pētījumus par ādas toņiem noteiktā reģionā. Mēs laikam esam Eiropas standartā, kur bez tumšajām itālietēm un spānietēm tomēr ir arī gaišie skandināvi. Mums ar Tevi gan vieglāk būtu izvēlēties no Āzijas tirgum paredzētajām paletēm, kur ir lielāks gaišo toņu īpatsvars.

      • jāskatās jau ir jā būtu kur skatīties, pagaidām tie ir tikai Armani, žēl tā gribās pamēģināt kaut ko jaunu, bet vairs negribu riskēt jau tā draudzenes apdāvinu ar lancomie un guerlainiem kuri man tomēr nederēja. Vispār man tā sejas āda tāda dīvaina, vai redzēji Lisa Eldridge video, man kaut kas līdzīgs, seja tumšāka neka kakls un dekoltē, bet man ļoti nepatīk kā tā ir un man vajag lai ir ideāli vienāds tonis, gan sejai gan kaklam gan parējām ķermenim.

      • es mīlu Lisu 🙂
        Man jau liekas, ka tas diezgan loģiski, ka seja nedaudz tumšāka, ja vien nesēdi pilnīgā tumsā un nelieto spf total. Zods rada dabisku ēnu uz kaklu, kurš neiesauļojas. Man arī tāpat.

  1. Atpakaļ ziņojums: And the winner is… jeb labākie dekoratīvās kosmētikas produkti 2011. | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

