Palīgi ideālam manikīram

Uzlakot nagus- tas taču izklausās ļoti viegli. Viens, divi, trīs- gatavs! Un tikpat ātri nagu laka sāk lobīties un tā jāņem nost. Lai pagarinātu nagu lakas dzīvi uz mūsu rokām noteikti ir jālieto daži palīglīdzekļi, kas ļaus ilgāk priecāties par skaistajie toņiem.

Pamatlaka. Tā aizsargā nagus, lai tie neiekrāsotos no krāsainajām lakām, palīdz lakai it kā saķerties labāk kopā ar naga plātni, kā arī dod papildus kopšanu. Es ilgu laiku lietoju Orly Bonder (ļoti laba pamatlaka- rekomendēju), bet patreiz esmu pārgājusi uz ārstnieciskajām bāzes lakām. Daži entuziasti gan lieto vispirms ārstniecisko laku, tad pamatlaku, bet tik sarežģītam procesam es neesmu gatava. Man ir divas ārstnieciskās lakas, kuras lietoju pamatam pamīšus.

Orly Nail Defense ir ārstnieciska laka lūztošiem un trausliem nagiem ar proteīnu. Šo laku man ieteica Oniks Beta veikalā, jo es nekādi nevarēju ataudzēt garākus nagus. Vienmēr divi labās rokas nagi sāka slāņoties un bija jāvīlē nost arī pārējie. Pēc pāris nedēļu lietošanas man likās, ka nepieciešams vēl kas iedarbīgāks.

Palīgā nāca jau pārbaudīts līdzeklis – Nail Tek 2. Šai sērijā ir vairākas ārstnieciskās lakas, kas paredzētas katra savai nagu problēmai. NAil Tek 2 ir mīkstiem nagiem, kuri slāņojas. Proteīnu formula it kā salīmē naga slāņus kopā. Tā kā patreiz lietoju šo pamatlaku, bet kad problēma būs atrisināta- atgriezīšos pie Orly Bonder.

Pēc pamatlakas nāk 2-3 kārtas ar mūsu izvēlēto lakas toni, bet procesu noslēdzam ar virslaku. Tā paildzina lakas mūžu, aizsargā to no apkārtējās vides ietekmes, piešķir papildus spīdumu.

Jau vairākus gadus lietoju Orly SEC ‘N DRY Multi-Layer Quick-Dry Topcoat, kas ne tikai aizsargā nagu laku un palīdz visiem lakas slāņie salipt kopā, bet ievērojami saīsina nagu lakas nožūšanas laiku. Nekādu segas rakstu uz nagiem no rīta! Man nav tādu problēmu kā nežūstošas lakas. Ideāli der kopā ar visu zīmolu lakām. Noteikti rekomendēju!

Kāpēc tieši Orly, ja šādus līdzekļus piedāvā teju visi nagu laku ražotāji? Pārbaudīta kvalitāte, normāla cena un dažāda tilpuma iepakojumi. Man nav vajadzīgs lielais iepakojums, jo visi šie līdzekļi diezgan ātri var palikt biezi. Tāpēc mazais iepakojums ir ideāls, ja mājās nav gluži manikīra salons.

Papildus nagu lakas ilgam mūžam vari izmēģinat nail tip wrapping jeb nagu ietīšanu. Ideja sekojoša, kad lakas kārta uzklāta uz naga plātnes, pavēršam otiņu vertikāli un pārvelkam pāri naga galam, arī to nolakojot. Kā to pareizi darīt- skaties šeit. Tas tiešām pagarina nagu lakas mūžu gandrīz līdz nedēļai.

Kādus līdzekļus Tu lieto, lai laka labāk turētos?

8 thoughts on “Palīgi ideālam manikīram

  1. Man arī patīk Orly kopjošā kosmētika, pašlaik esmu sajūsmā no CALCIUM SHIELD
    Nail Builder. Kādreiz arī ļoti patika Mavala Nail Shield, bet ar to ir baigais čakars.

  2. Man arī ir bijusi Orly Nail Defence, diemžēl izlietojot pusi laka palika ļoti bieza, praktiski neuzklājama. Tagad lietoju OPI Nail Envy, redzēsim kā būs, jo slāņojošies nagi ir mana problēma, Orly to neatrisināja, domāju, ka ir jāsāk no iekšpuses sevi sakārtot un tikai tad laka var nākt talkā.

  3. izmēģini gan . es par to uzzināju kad pamanīju, ka viena un tā pati laka dažādos blogos izskatās citādi . Ja tikai virskārta pāri, tad raupjums paliek , gan redzams, gan sataustāms .

    Milani one coat glitteru lakas – http://oneskimmochaplease.blogspot.com/2011/09/product-review-milani-one-coat-glitter.html

    ar virskārtu – http://dailycookie.net/2011/01/get-the-look-glittery-nails-by-milani-cosmetics/

    ar Gelous un virskārtu – http://www.scrangie.com/2010/12/milani-rockstar-heavy-glitter.html
    Man tieši scrangie bildītes liek vēlēties šīs lakas iegadāties 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

