Serge Lutens ienāk veikalos Douglas

Pēdējo piecdesmit gadu laikā Serge Lutens ir izraisījis īstu revolūciju skaistuma un aromātu pasaulē.

’’Mani aromāti atgādina dzeju. Tajos nav divdomību. Aromāts izsaka patiešām dziļas jūtas.’’ Serge Lutens

-Serge Lutens aromāti ir tīri, grezni un skurbinoši.

-Tiem nav dzimuma ierobežojuma: aromāti pieņem tā cilvēka raksturu, kas tos lieto.

-Tie ir bagātīgi un dižciltīgi aromāti, kas atklāj pašu būtību.

-Katrs Serge Lutens aromāts ir kā sapnis, kā dzeja vai gleznaina ainava.

Jūsu izvēlei 21 neatkārtojams aromāts kā 21 burvīgs ceļojums, kas ļaus jums atklāt savu būtību un harmoniski izcels tikai Jūsu individualitāti.

Atrodiet savējo – un tas kļūs par Jūsu otro ādu!

Jāpapildina mans wish list! 🙂

Informācija no http://www.draugiem.lv/douglas

18 thoughts on “Serge Lutens ienāk veikalos Douglas

  1. Pēc gada arī labi!
    Nav nekas mēģināts, bet ļoti kārojas Chypre rouge aromāts, pēc apraksta man patīk ļoti, jāiet tik apostīt.
    Vienīgais man māc šaubas par konsultantu kompetenci šinīs smaržās, meitenes laikam neko nemācēs piemeklēt un pastatīt, tik to ka tas ir dārgas un tipa ekskluzīvas (ciest nevaru šo vārdu).

  2. Yuhhhhu man ir, man ir 😀
    Un ir arī vaniļas smaržu paraudziņš, domāju par tevi kad man paprasīja ko vel vēlētos pamēģināt, tā kā ja Tu gribu to dabūt paziņo 😀

  3. Es nopirku Cedrē aromātu, tas tā kā vairāk un manu pusi, paostīju tikai trīs, vairāk vienalga nav jēgas. Tava vaniļa ir ļoti silta, un karamelizēta, man nedaudz par saldu, bet tas jau tikai gaumes jautājums. Cenas melnajai kolekcijai 75 ls, bēšā kolekcijas 65 par 50 ml. Konsultanti nevisai zina šīs smaržas, bet paldies dievam, viņiem ir grāmatiņas kur paskatīties informāciju, tā es uzzināju kādas notis ir Cedrē, jo no galvas konsultante nezināja.
    Tad vajag k.kā saskrieties atdošu Tev vaniļu.

Komentēt

WordPress.com blogs.

