Less is more

Kad draudzenei stāstīju, ka sāku rakstīt blogu, kurš ir par skaistumkopšanu, viņa neviltotā izbrīnā iesaucās: “Bet tu taču nelieto kosmētiku!”. Kā tad nelietoju?! Sāku stāstīt, ka lietoju gan, un pat katru dienu. Ka patreiz man uz sejas ir tonālais, vaigu sārtums, ēnas, tuša, lūpu spīdums. Kritiski mani nopētījusi, draudzene izteica savu verdiktu: “Tad katrā ziņā tu to lieto daudz nemanāmāk nekā vidusmēra cilvēks.”

Toreiz man radās jautājums pašai sev. Vai lietot kosmētiku nozīmē izskatīties kā jaungada eglītei vai varavīksnei? Vai meikapam nav tikai jāizceļ mūsu skaistumu. Es negribu, lai civēki mani redzot domātu par manu meikapu. Drīzāk par to, cik labi izskatos. Less is more  – mans meikapa moto.

Man tiešām nepatīk ļoti dramatisks un spilgts meikaps. Uz nagiem gan atļaujos vistrakākās krāsas, bet sejai pieturos pie principa, kuru izteica mana autoritāte Žanna Dubska. Meikapā galvenais ir perfekts pamattonis, vaigu sārtums un uzacis. Pārējais ir sekundārs. Un arī sarkanas lūpas var izskatīties perfekti dabiski.

Kā ir ar jums?

6 thoughts on “Less is more

  1. Jā, pazīstama sajūta! Mans draugs arī vienreiz izteicās, ka es jau gandrīz nemaz nekrāsojoties. Bet tas tikai tāpēc, ka viņš nekad nav redzējis tās padsmit tūbiņas, kastītes utt., kas paliek mētājamies, kad uzkrāsojos vakaram 😀

  2. Man patīk izcelt acis, un varu šīm nolūkam izmantot arī melnās ēnas, pa visu plakstiņu, bet varu no rīta nomazgāt seju un doties tautā. Man kosmētika ir spēle, tā veido manu tēlu un noteiktā brīža raksturu.

  3. Man patīk spilgts un ekstravagants meikaps, bet tikai tad, kad tas ir vietā un ir kvalitātīvi izpildīts. Turklāt, man tik ļoti patīk kosmētika un kosmētikas uzklāšanas process, ka nevaru atteikt sev šājā priekā. Lai gan arī man bieži gribas izskatīties neitrāli un aristokrātiski, roka pati stiepjas pēc zaļajām ēnām un acu lainera. Tāpēc ļoti bieži mans meikaps ir diezgan pamanāms, bet ceru ka “for the right reasons” 😉

Komentēt

WordPress.com blogs.

