Ideāla meikapa stundas YouTube

Internets ir kļuvis par mūsu ikdienu. Par mūsu skolu, bibliotēku, izklaides parku, vientulības kliedētāju un ģimenes kopā saiešanas vietu. Internetā var iemācīties ideāli gatavot, adīt, izgatavot atombumbu un likt kaķim nokārtoties kā cilvēkam pienākas.

Reizēm, kad nav ko darīt, es klejoju pa YouTube, skatoties kā cilvēki kaut kur otrā pasaules malā stāsta par kosmētiku un māca krāsoties. Šodien par YouTube makeup skolotājiem.

Kā pirmā noteikti ir jāmin šarmantā britu vizāžiste Lisa Eldridge, kura ne tikai veido meikapu labākajiem UK žurnālu vākiem, bet arī strādā ar Chanel, veidojot video ar jaunākajiem produktiem. Lisa ir ļoti iedvesmojoša, iedrošina riskēt ar dažādām spilgtām krāsām, piedāvājot nevainojami svaigu un izsmalcinātu stilu savos darbos.

Pixiewoo ir divu māsu tandēms, kuras veido ļoti praktiskus un viegli uztveramus video dažādu meikapu izveidošanai. Viens no foršākajiem māsu kopprojektiem ko esmu redzējusi (protams, neskaitot ideju, kas bija mums ar māsu, veidot rīta raidījumu cilvēkiem, kuri necieš rīta celšanos, kas iekļautu īgnošanos, kafijas dzeršanu, bubināšanu un gotisku pleilisti).

GossMakeupArtist ir apburošs vīrietis ar godīgu smaidu un vēl godīgāku attieksmi pret meikapu. Iznīcina zīmolu melus mārketinga jomā ar vieglu rokas mājienu. Cilvēks, no kura esmu ļoti daudz mācījusies. Atšķirībā no citiem, veido ļoti īsus video. Cilvēks, kam ir ko teikt, un kurā ir vērts ieklausīties.

Pastāsti komentāros par saviem mīluļiem no YouTube!

13 thoughts on “Ideāla meikapa stundas YouTube

  1. Lisa un Pixiwoo arī manas mīļākās. vēl es sekoju MissChievous (viņa vienmēr mani priecē) un Nikkietutorials ( meitēnam ir tikai 17 gadi ) .

    Bet kā galvenais manā listē ir Mario ( Mario Dedivanovic ) , vairāk pazīstams kā patstāvīgais Kimas Kardašianas vizāžists . Es sekoju viņa lapai un katrs video ar Mario piedalīšanos , kuru esmu atradusi internetā, ir novilkts un atrodas uz mana kompīša. Tik ļoti man patīk viņa maģija ^^

    Vispār ļoti gribētos nonākt vizāžista vīrieša rokās . Pie vīrieškārtas friziera jau biju un tagad atsakos iet pie sievietēm . nezin, kas tur par vainu, bet sajūta, ka tās mani vienmēr izķēmo :p

  2. Es gan esmu iemīlējusi viennozīmīgi Michelle Phan un Andreaschoice !! =)) Vienmēr brīnos, kādēļ latvietes neuzsāk ko tādu.. :/

  3. Andreaschoise arī sekoju, Patīk video ar viņas māsu kopā 🙂
    MP gan kaitina, viņai ir milzīgs sekotāju pūlis , kas sastāv no jaunām meitenēm un viņa māca tam galīgi nepareizas lietas . Toties viņai ir māsa Promise, kas tiešām māk darboties ar kosmētiku ,viņai ir savs mazais youtube kanāliņš ,

  4. Hmmz, es par to rīta šovu neko neatceros,atšķirībā no zorro tērpa grūtniecēm masveida ražošanas, bet ideja man šķiet grandioza. Drīzumā tiekamies un laižam gaisā brīvdienu rītos.

  5. mēs ar gribētu brāli, kas varētu mūs aizstāvēt 🙂
    bet ja par kosmētikas čiepšanu – mums tā nav aktuāla lieta, jo māsa kosmētiku vispār nelieto. Ko nu smukam padarīsi 🙂 Sīkā snobiskā gleznotāja līdz tik ārišķīgām lietām nenolaižas …hahahah :))))

Komentēt

WordPress.com blogs.

