Maybelline New York jaunā kolekcija Fit Me ir klāt!

Maybelline uzsāk jauno gadu ar jaunu dekoratīvās kosmētikas līniju Fit Me. Man ar Maybelline laipno gādību bija iespēja izmēģināt šos produktus un par iespaidiem turpinājumā.

Ražotājs:  Fit Me sastāvu izdevās iegūt ar kombinācijas, ko veido caurspīdīgā gēla bāze un īpaši smalkais pigmentu maisījums, palīdzību. Parastie tonālie krēmi visbiežāk satur pildvielas, kas kontrolē sejas spīdēšanu un palīdz izlīdzināt ādas negludumus, tas bieži vien paildzina kosmētikas līdzekļa uzklāšanu un rada biezu, nevienmērīgu klājumu. Fit Me veido gaisīgas sastāvdaļas, kas padara ādas toni vienmērīgu. Pigmentu maisījumi ikreiz dāvā saskaņotu toni un nemanāmu klājumu. SPF 18. 11 tonālā krēma un 6 pūdera toņi.

Man bija iespēja izmēģināt tonālo krēmu un pūderi ar toni nr.120, kas pēc Chanel gradācijas atbilst 2.0. Tas ir mans vasaras ādas tonis, ziemai lietoju nedaudz gaišāku.

Pirmais pozitīvais iespaids bija par iepakojumu. Beidzot sākam pārkāpt pāri plastmasas tūbiņu ērai un lētiem pūdera iepakojumiem. Tonālais krēms ir stikla flakonā ar pumpīti, kas man ir svarīgi higiēnisku apsvērumu dēļ. Pūderis ar spogulīti, kas drugstore kosmētikai nav bieži sastopama parādība.

Tonālais krēms ir ļoti maigs, šķidrs. Vienlīdz labi uzklājas ar otu, sūklīti vai pirkstiem. Uzreiz jāsaka, ka ražotājs nav melojis- šis tonālais līdzeklis ir paredzēts dabiskam efektam. Mani pirmajos Ziemassvētkos iegūtie vasarsraibumi spīd cauri. Ja ir vajadzīgs sedzošāks efekts, var likt vairākās kārtās, bet es tomēr ieteiktu izvēlēties citu tonālu, kaut vai Maybelline Dream Creamy Foundation, kas ļoti labi nosedz visu, kas paslēpjams. Fit Me izlīdzina sejas toni, ir pietiekami mitrinošs un neizceļ sausās ādas zonas vai grumbiņas.

Es biju pārsteigta, ka man tā iepatikās Fit Me pūderis. Pūderus lietoju reti un pirms tam man bija Chanel un MUFE birstošie pūderi. Fit Me ir jauks iepakojums, kur apakšā ir pietiekami liels spogulis un nodalījums pūdera spilventiņam, bet augšā pats produkts. Pūderis ir vidēji pigmentēts, smalka maluma. Tikai pēc pāris lietošanas reizēm ievēroju, ka pūdera sastāvā ir ļoti sīks šimmeris – praktiski nemanāms, redzams tikai noteiktā apgaismojumā. Varbūt tāpēc man tas arī iepatikās, jo nedaudz izgaismo seju, bet tiešām nav runa par spīduma efektu vai milzīgiem gliteriem, kurus uzkrītoši redz uz sejas. Diemžēl man neizdevās šo šimmeri noķert fotoaparātā.

Lietoju gan tonālo krēmu, gan pūderi un efekts ir dabisks, bez “maskas” efekta, ļaujot spīdēt cauri ādai, bet lieliski izlīdzinot toni. Ļoti viegli un nemanāmi.

Vispār es priecājos, ka mass market kosmētika sāk strauji mīt uz papēžiem ekskluzīvajiem zīmoliem ar kvalitatīviem produktiem, superīgām krāsu gammām un izpratni par to, ko produktā vēlas redzēt patērētājs.

15 thoughts on “Maybelline New York jaunā kolekcija Fit Me ir klāt!

  1. es uz viņiem skatījos, bet drogās Galerija Centrs bija tikai 3 toņi (sākot ar 125, un tas man noteikti ir par tumšu), bet stendā vietiņas bija sākot no 120, tā kā izskatās, ka šis produkts man paiet garām

Komentēt

WordPress.com blogs.

