Konsīleri jeb maskējošie līdzekļi

Ja man būtu jāizvēlas viens kosmētikas produkts, ko lietot, tad izvēle kristu uz kādu labu konsīleri. Neizgulēšanās, darbs pie datora, pigmentācijas problēmas, plāna āda- tas viss parādās mūsu acu zonā tumšo loku veidā. Manā gadījumā palīdzētu tikai fileri, jo ko savādāk ar gaišu un trauslu ādu iesāksi. Tāpēc es lietoju konsīlerus.

Daudzi ir iecienījuši izgaismojošos produktus. Populārākais no tiem ir YSL Touche Eclat. Man īpaši šāda veida konsīleri neder, bet ja ir vēlme pēc tāda produkta, līdzvērtīgus ražo Dior un Artdeco. Atšķirība ir tikai cenā.

Man patīk sedzošāki maskējošie līdzekļi. Patreiz apritē ir veseli trīs.

Catrice palete ar dažādiem toņiem. Trīs bēšie dažādā intensitātē, rozā, ko lieku tieši uz tumšajiem lokiem un zaļais ādas apsārtumiem.

Rimmel Match Perfection Skin Tone Adapting Concealer, 010, Ivory.Neesmu mēģinājusi daudz Rimmel produktus, bet šis ir labs. Tūbiņas galā ir otiņa, ar kuru korektoru uzklāt uz ādas. Negatīvais aspekts- kad produkts iet uz beigām, tas slikti nāk ārā no tūbiņas un ir grūti kontrolēt daudzumu. Vēl katru reizi pēc uzklāšanas, tas burtiski uz sekundi man “iekož”. Un es katru reizi domāju vai man izlikās vai kā?

Maybelline Creamy Foundation, 04, Light Porcelain. Patiesībā šis ir tonālais līdzeklis. Ļoti gaišs, tāpēc vasarā der man kā korektors, ziemā lietoju visai sejai. Es to sāku lietot tieši kā korektoru, jo tam piemīt apbrīnojama īpašība nekur nenošļukt un neaizplūst. Precīzi uzklājams, mazliet iepliķēju ādā un gatavs. Ideāli! Var mazliet izcelt ādas sausumu, tāpēc pirms tam lietoju labus mitrinošus krēmus.

Visus konsīlerus uzklāju ar otu, mazliet “iepliķējot” ādā. Labākai noturībai var mazliet piepūderēt.

Kāds ir Tavs mīļākais maskējošais līdzeklis?

10 thoughts on “Konsīleri jeb maskējošie līdzekļi

  1. Mans mīļākais ir Armani High precision retouch korektors, tas gan nebūs tavā gaumē jo līdzīgs YSL Touche Eclat, tajā arī ir atstarojošās daļiņas, un pārklājums ir diezgan viegls. Tādus riktīgi sedzošus nekad neesmu lietojusi, kaut arī dažbrīd vajadzētu. Tā kā pastāvēšu paklausīšos.

  2. Nesen nopirku Catrice paleti, un tagad visbiežāk izmantoju to. Pirms tam man patika Oriflame trīsdaļīgais konsīleris — bija diezgan līdzīgs Catrice, tikai nedaudz biezāks un labāk sedzošs. Viens no mīnusiem Oriflame korektoram — zaļais konsīleris arī uz ādas bija spilgti zaļš, lai cik maz to nepaņemtu. 😀

    Santa — Catrice paleti var nopirkt Eurokos veikalā Barona ielā, tā maksā, šķiet, ap 2,50Ls.

  3. es kádu laiciņu jau plānoju uzrakstīt par saviem mīļākajiem konsīleriem, tagad vēl vairāk plānoju 😀 amn patīk Benefit – Erase Paste(tumšajiem lokiem), MUFE (arī 5 toņu), artdeco (neatceros nosaukumu) a vēl man ir Benefit – confessions of a concealeholic kit 🙂

    • Arī man ir mabelline tonālais un lietoju tieši tāpat konsīlerim . iepakojums gan bija briesmīgi nepārdomāts – liels, neērts un nepraktisks . Es paņemu bikīti ,ielieku mazā trauciņā un tad ērtāk staipīt līdzi 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

