YSL Baby Doll smaržas

Pilnīgi neapzināti, pēdējā gadā esmu iegādājusies divas YSL smaržas, kas objektīvi nebūt nav mans mīļākais smaržu zīmols. Blakus Parisienne uz mana spoguļa stāv Baby Doll.

Šīs smaržas es vienmēr paķeru no plaukta, kad man īpaši negribas domāt par izvēli. Tās noteikti der gan ikdienas gaitās, gan svinīgākos brīžos. Neskatoties uz nosaukumu, kas man asociējas ar japāņu pusaudzēm un mangu kultūru, Baby Doll piestāv visa vecuma sievietēm.

Pirmais, ko iedomājos, ieelpojot šo aromātu, ir rūgts svaigums, kas man asociējas ar sajūtām pēc rīta dušas, kad āda un mati smaržo tik labi. Vēl šampanietis ar ogām… (laikam būtu labi paēst pirms rakstīt tik garšīgus ierakstus blogā).

Baby Doll aromātu veido greifrūts, ogas, roze, garšvielas, frēzija, persiks un ciedrs. Manuprāt, YSL ir mazliet novirzīties no banālajiem ziedu/ augļu ūdentiņiem tieši ar šo rūgto noti, kuru vēl spilgtāku padara roze.

Lai gan man, izvēloties jaunas smaržas, reti gribas atgriezties pagātnē, Baby Doll noteikti iegādāšos vēlreiz.

2 thoughts on “YSL Baby Doll smaržas

Komentēt

WordPress.com blogs.

