Es nevaru bez tā dzīvot!?

Skaistumkopšanas jomā bieži vien izskan šis izmisīgais kliedziens:”Svētais Grāls ir atrasts, nevaru bez tā dzīvot!”.

Tiešām? Mhmm… šoreiz nekliegšu līdz.

Es nevaru dzīvot bez ūdens. Droši vien bez kaut minimālas pārtikas. Bet skaistumkopšanā gluži brīnumlīdzekļus tādā pārliecinošā kvalitātē un sniegumā atradusi neesmu.

Grūti būtu bez zobu pastas un šampūna, jo bez šiem līdzekļiem jūtos drausmīgi. Ja tiešām nonāku uz vientuļas salas(kuru tradicionāli nezkāpēc iztēlojamies tropu zonā), tad vēlētos saules aizsargkrēmu. Bez tā saulē ātri sačokurotos kraukšķīga un gulētu embrija pozā zem palmas, kamēr pērtiķi mani apmētā ar kokosriekstiem. Bet ikdienā neesmu atradusi ko tādu, ko būtu gatava lietot visu mūžu un lietu gaužas asaras, ja šis produkts tiktu noņemts no ražošanas. Neviens sejas krēms pagaidām nav spējis iznīcināt manas smiešanās dekādes sejā un padarīt seju ideālu. Izņēmums varētu būt Nivea Volume Shine Ultra Glossy lūpu krāsa Berry Jelly tonī, kuru uzklājot man vienmēr sažņaudzas sirds, jo ar katru brīdi es pēdējo pieejamo tūbiņu pietuvinu beigām (vienkārši perfekts tonis, kura līdzinieku tā arī nespēju atrast).

Vai esi atklājusi kādu tiešām brīnumainu produktu, no kura tiešām būtu žēl šķirties?

2 thoughts on “Es nevaru bez tā dzīvot!?

  1. es nevaru iedomāties ko es darītu ja no ražošanas izņemtu Serge Lutens Cedre aromātu, no sākuma liktos ka pasaules gals klāt.. kopjošai un dekoratīvai kosmētikai vienmēr var atrast aizvietotāju.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

