e.l.f. Studio Flawless Finish Foundation tonālais krēms

Kad e.l.f. mājas lapā bija bezmaksas piegādes akcija, iemetu grozā izmēģināšanai arī Studio līnijas tonālo krēmu, tā kā biju lasījusi pozitīvas atsauksmes- Flawless Finish Foundation Oil Free Spf 15.

Ražotājs: viegla formula, kas labi uzklājas ar otu vai švammīti, nodrošina vidēji matētu, noturīgu efektu. Turas visu dienu, labi nomaskējot, izlīdzinot. Satur SPF 15 ādas aizsardzībai.

Sastāvs: Titanium Dioxide 6%, Octyl Salicylate, Avobenzone 3%, Octinoxate 7.5%, Octisalate 2%.INACTIVE INGREDIENTS:Water, Cyclopentasiloxane, isododecane, Paraffin Liquid (Mineral Oil, Hydrogenated Polysobutene, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Polymethyl Methacrylate, Sorbitan Sesquilsostearate, Butylene Glycol, Talc, Dimethicone, Diseardimonium Hectorite, Magnesium Sulfate, Glycerin, Phenoxyethanol, Beeswax, Potassium Sorbate, Propylene Carbonate, Boron Nitride, Barium Sulfate, Caprylyl Glycol. MAY CONTAIN: Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891).

Es testēju gaišāko pieejamo toni Porcelain, kas man der gandrīz ideāli.

Esmu lietojusi šo tonālo krēmu divas nedēļas un man joprojām nav viennozīmīgs viedoklis par šo līdzekli. Tā tekstūra ir vidēji bieza un elastīga. Sedzošs vairāk par vidējo. Tiešām labi izlīdzina sejas toni, nomaskē sīkas nepilnības.

Bet man tas liekas diezgan smags. Es vispār neesmu sedzošo tonālo krēmu piekritēja. Lielākais iebildums man ir pret uzrakstu Oil free, jo sastāvā viena no galvenajām sastāvdaļām ir minerāleļļa, tāpēc ieteiktu uzmanīties taukainas sejas īpašniecēm. Oil free uzraksts parasti, vismaz man, asociējas ar vieglu, emulsijas veida tonālo, bet šis tāds noteikti nav.

Jā, tonālais viegli uzklājas -tiesa, ne ar plakano otu. Veiksmīgāk man to uzklāt izdodas ar švammīti vai pirkstiem. Pēc kāda laika sejai parādās spīdums, bet tā ir ar lielāko daļu tonālo līdzekļu. SPF filtrs noteikti ir liels pluss.

Rezumējot – labi nosedz un izlīdzina, bet labāk derēs sausai ādai ziemā. Vasarā es noteikti izvelētos vieglākas konsistences tonālo. Bet visumā par šādu cenu (aptuveni Ls 5.50) labs pirkums.

Komentēt

WordPress.com blogs.

