Olay sejas kopšanas kosmētika

Olay ir Latvijā mazpazīstams kosmētikas zīmols, kaut gan pasaulē tas ir viens no tirgus spēcīgākajiem spēlētājiem un ir līderis ASV, Lielbritānijā un Ķīnā. Esmu izmēģinājusi vairākus šī zīmola produktus un manai ādai tas pagaidām ir labākais, ko var sniegt drugstore kosmētika.

Ļoti populāra ir Regenerist anti aging produktu sērija.

Izmēģināju Regenerist sejas skrubi ar ļoti smalkām daļiņām kuru var lietot pat katru dienu. Skrubim ir vēl arī termo efekts- saskarsmē ar ūdeni tas uzsilst, lai gan nezinu, vai ādai no tā patiešām ir kāds papildus labums. Bet skrubis ir tiešām labs.

Vislabākās atsauksmes no manas puses ir par Total Effects 7 dienas krēmu ar SPF 15, kas cīnās ar septiņām dažādām ādas problēmām vienlaicīgi. Krēmam ir brīnišķīga, zīdaina tekstūra, tas perfekti iesūcas ādā, izlīdzina, mitrina un mazliet dot izgaismojošo efektu.

Olay ir milzīgs produktu klāsts, kurā pat ir grūti orientēties, jo tas nemitīgi tiek papildināts, atjaunoti iepakojumi, kaut kas aiziet no tirgus. Viens no nemainīgi populārākajiem produktiem ir klasiskie fluīdi – ļoti viegli krēmi dažādiem ādas tipiem ar diezgan vienkāršu, bet efektīvu sastāvu. Esmu izlietojusi divus iepakojumus ar fluīdu, kas ir paredzēts jutīgai ādai un satur SPF 15.

Tas ir ideāls produkts taupīgiem cilvēkiem, jo flakonā ir 100 ml produkta, tas labi mitrina, nomierina ādu, aizsargā no saules un tas viss maksā tikai ap pieciem latiem. Šis bija mans mīļākais produkts vasarā, jo ir ļoti viegls. Pie tam tajā briesmīgajā vasarā, kad darbā bija saspringts periods. Tobrīd jau jutos lepna, ja pietika spēks izmazgāt matus, tāpēc Olay mani burtiski izglāba, nodrošinot labu sejas ādu, kad nebija īpaši daudz laika, ko veltīt skaistumkopšanai. Šie fluīdi ir arī taukainai  un jauktai ādai.

Es Olay produktus pirku internetā, bet tie ir pieejami arī Latvijā- klusi un nemanāmi tie stāv uz apputējuša plauktiņa Stockmann un Eurokos.

11 thoughts on “Olay sejas kopšanas kosmētika

  1. Man patika fluīds, vasarā ideāli un ļoti labs tilpums, pat no vasaras palika pāri, jo uz rudeni man gribas kaut ko krēmīgāku:)

    P.S. Man patīk tavi blogi, man prieks, ka esmu atklājusi tavus blogus:)

    • man arī drugstore parasti neder. No Drogu sortimenta ziemā tikai Dollive krēms (precīzu nosaukumu neatceros) un Garnier. Bet ilgstoši nē- pumpas, nelīdzenumi, poras ciet.
      Olay ir izņēmums. Pagaidām, viss, ko esmu mēginājusi, ir bijis labs.

    • Man Lumene vienkārši ārprātīgi kož, lai gan paredzēta jutīgai ādai. Kož viss- acu kosmētikas noņēmējs, maskas, krēms. Nezinu, kas tur klāt, bet manai ādai nepatīk.
      Olay nopietnākajām sērijām cenas arī iet līdz Ls 20.

Komentēt

WordPress.com blogs.

