Sejas krēmi aukstam laikam

Tik aukstā laikā, kāds ir šobrīd, man gribas palīst zem segas, paņemt briesmīgi biezu un šausmīgi interesantu (valodnieki dusmās triec datorus pret sienu) grāmatu un gaidīt pavasari. Tomēr dzīves realitāte liek iet ārā ikdienas gaitās, tāpēc šodienas raksts par krēmiem, kas pasargā manu seju no aukstuma.

Maigos, mitrinošos krēmus esmu nomainījusi pret barojošiem un aizsargājošiem. Tādi ir visās cenu kategorijās, tā kā izvēle ir visai plaša. Man apritē ir trīs krēmi.

Garnier Skin Naturals sērijas barojošs krēms ar akāciju medu man jau vairākus gadus ir patīkams pārsteigums. Tā kā drugstore krēmi man parasti neder, biju gandrīz vai sajūsmināta, ka šis no mammas patapinātais krēms, noņēma velkošo sajūtu un padarīja manu ādu ļoti maigu. Krēma cena akciju laikā ir pat Ls 2,50, tāpēc arī šoziem tādu nopirku. Aukstam laikam ļoti labi.

Bioderma Atoderm Nutritive ir barojošs krēms sausai ādai. Pabieza tekstūra, bet labi iesūcas un neatstāj taukainu spīdumu, kas priekš manis ir ļoti svarīgi. Krēma sastāvā ir karitē, avokādu ekstrakti, vazelīns un glicerīns. Kā jau visi šī zīmola produkti, der jutīgai ādai, nav smaržīgi un neaizsprosto poras. Galvenais, ka nav sajūta, ka uz sejas ir kaut kas ļoti smags un biezs, bet āda ir aizsargāta un pabarota. Cena ap Ls 9. Šis krēms man ir līdzi ziemas “pārbraucienu somā”, tā kā bieži esmu ārpus mājas, un tas lieliski der arī kā aizsargājošs roku krēms pret salu.

Klasiskā Nivea krēma zilā bunžiņa – taukaini spīdīgs deguns, no bērnības pazīstama smarža. Ja nav nekas cits- šis treknais krēms noteikti aizsargās ādu no sala. Cena gandrīz vai simboliska- ap latu.

Par laimi ar saulīti šajā aukstumā neesam apdalīti. Un tieši tāpēc jāataceras par saules aizsargkrēmu. Atzīšos, ka janvārī to uzklāju tieši vienu reizi un rezultātā seja ir klāta ar vasarraibumiem. Tāpēc tagad cītīgi katru rītu papildus barojošajam krēmam uzklāju arī SPF.

Šoreiz lieti noder rudenī iepirktais Garnier Ambre Solair Sheer Protect SPF 30, kurš normālos laika apstākļos man likās trekns, bet pie -15 C aiziet uz urrā. Vienīgais mīnuss- stipra smarža, kas sejas produktos man nepatīk.

Krēmu uz deguna un ārā- baudīt ziemas priekus! Ja nepaliks vēl aukstāks, manos plānos šajā nedēļā ietilpst Uzvaras parka slidotavas iemēģināšana.

9 thoughts on “Sejas krēmi aukstam laikam

  1. Es šogad esmu iegādājusies jauno Loreal krēmu (Nutri-gold). Krēmam ir bieza tekstūra, laba smarža, man patīk. It sevišķišajos mīnusos:)

  2. Man arī tas garnier ar akāciju patika, mēģināju daudz ko no Avene un Bioderma tieši ziemai un kaut kā ne visai 😦 tik biezi un trekni visi – šausmas. Kaut kad sen pirku Faberlic krēmu Zima (nav ne jausmas vai vēl ražo), net tas bija labs

  3. Avenes ziemas krēmus neesmu mēģinājusi, bet Biodermas man ļoti patīk. Bet tas tiešām ļoti individuāli, jo manai draudzenei Anita Garnier salīdzinājumā ar Biodermu likās briesmīgi trekns un atstājot spīdīgu degunu 🙂

  4. ogo Tev nu gan arsenāls, es izlīdzos ar Caudalie mitrinošu masku, Bioderma mitrinošo masku, un šodien braucu pakaļ jaunām Clinique Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator, cerams ka tas pie mums ir, ļoti labas atsauksmes par šo krēmu.

    • man jau nav variantu- seja burtiski sāp salā. Ja vien varētu atrast vēl deguna sildāmo. Bērnībā sasitu degunu (pareizāk sakot, draugs Mārcis sasita , bet netīšām) un tagad pie lielākiem mīnusiem šausmīgi sāp :)))
      p.s. neaizmirsti par Stockmann kuponiem, ja tur brauksi pēc Clinique. Un pastāsti pēc tam, vai ir tik labs kā stāsta

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

