Iepirkšanās Molā

Sveiciens biedējoši aukstajā dienā! Vismaz Swedbank bankomāti ir sasaluši un naudu nedod (es vienmēr esmu teikusi, ka bankomātos strādā rūķīši, kuriem, acīmredzot, pie -20C nav jāiet uz darbu).

Dīvainā kārtā šodien nonācu Molā, kur nebiju spērusi kāju gadus piecus. Un šoreiz man kāds labs vārds sakāms par apkalpošanu tieši šajā tirzniecības centrā. Meklēju divas dāvanas un, protams, kādu sīkumu priekš sevis vienmēr vajag. Apstaigājot skaistumkopšanas veikalus, biju patīkami pārsteigta par uberlaipno un zinošo apkalpošanu gan Oniks Beta, gan Body Shop.

Atsevišķs stāsts par Douglas. Tā kā pirms nedēļas nopirktais acu krēms parādīja dīvainu efektu uz manas jutīgās ādas (sarkans un uzpampis nav gluži tas, ko biju gaidījusi), tad mans jaunais sauklis ir- nav testeru, nav pirkuma. Vismaz man Ls 30 un vairāk nav maza nauda, ar kuru svaidīties un eksperimentēt ar sevi.

Tā nu iegriezos arī Douglas, nolūkot aizvietotāju neveiksmīgajam pirkumam. Ar acu krēmiem ir problēmas, jo tiem salīdzinoši retāk ir testeri, kurus paņemt uz mājām izmēģināšanai. Plus vajadzīga veiksme, lai pārdevējam vispār rastos vēlme tos dot, ja testeri arī ir uz vietas. Un es laikam esmu dīvaina, bet smērēt kaut ko uz acīm no lielā testera veikalā man nav ne mazākās vēlmes.

Pārdevēja ieteica nopirkt mazu trauciņu no ceļojuma komplekta (Ls 0.59) un iespiest pāris reizem pietiekošu daudzumu no lielā testera. Pie tam viņa bija super laipna un palīdzēja atrast krēmu, kas atbilstu manām prasībām un kurš būtu pieejams tieši flakonā ar pumpīti, jo krēms no bundulīša testera, kurā jebkurš iebrauc ar pirkstu, nu nebūtu liekams uz acīm (nu saki, lasītāj, vai tiešām es viena tik apsēsta ar šādām lietām?). Papildus saņēmu arī parasto testeri Estee Lauder serumam, kuru arī esmu ierakstījusi wishlistē.

Manuprāt, lieliska iespēja izmēģināt noskatītu kosmētiku pirms pirkuma. Ņemam savu trauciņu vai nopērkam uz vietas un testējam mājās!

Un vēlreiz nākas secināt, ka daudz kas ir atkarīgs tieši no cilvēciskā faktora- konkrētā pārdevēja, kurš nav pa slinku staigāt man līdzi pa veikalu, ir zinošs un piedāvā visus variantus, lai pircējs pēc iespējas veiksmīgāk varētu izdarīt savu izvēli.

Komentēt

WordPress.com blogs.

