Garnier B.B. krēms

Garnier savu jauno produktu Latvijā pasniedz ar nebijušu vērienu – Facebook lapā bija iespēja piereģistrēties un saņemt B.B. kēmu testēšanai. Arī es izmantoju šo iespēju un nu varu arī uzrakstīt atsauksmi par šo produktu.

BB krēms savu uzvaras gājienu sāka Āzijā, kur tas ir mega populārs. Garnier gan šķiet ir pirmais zīmols, kas šāda veida produktu piedāvā arī mūsu platuma grādos.

Kas tad ir Garnier B.B. krēms? Tas ir krēms, kurā apvienots viss nepieciešams ādas ikdienas kopšanai un tās izskata uzlabošanai. 24 stundu mitrināšana, izlīdzina sīkas krunciņas un citas ādas nepilnības, padara ādas toni vienmērīgu, piešķir mirdzumu un pie tā visa vēl klāt ādas aizsardzība ar SPF 15. Krēms satur arī C vitamīnu, kas ir ļoti noderīgs visu augstākminēto mērķu sasniegšanai.

Esmu testējusi šo krēmu jau gandriz nedēļu un varu no sirds teikt, ka lielākā daļa solījumu tiek pildīti. Man krēms ir gaišākajā tonī, kas gan tūbiņā izskatās draudīgi tumšs, bet uz ādas iztušējas, pielāgojas un kļūst gandrīz nemanāms. Gandrīz. Ja man nebūtu sniegbalts kakls. Tā kā jau atkal- es vēlētos gaišāku toni. Lai gan tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis, jo Facebook lietotāju atsauksmēs dominēja vēlme pēc tumšāka toņa.

Teikšu, ka krēms ir domāts salīdzinoši labai ādai, kuru tikai nedaudz vajag uzmundrināt. Krēms noteikti nemaskēs lielas nepilnības, bet smuki izlīdzina ādas toni. Pārklājums ir gandrīz caurspīdīgs, bez mazākā maskas efekta. Izmēģināju krēmu -10C un tas parādīja sevi no labās puses, kaut gan pilnīgam komfortam joprojām lieku apakšā dažādus krēmus (man ziemā ir ļoti sausa āda). Krēmam ir smuks izgaismojošais efekts, kuru es pamanīju tikai mākslīgajā apgaismojumā. Manu ādu šis krēms padarīja pilnīgi matētu- nejaukais spīdums tā arī neparādījās.

No citiem dienas krēmiem ar toni šis atšķīrās tieši ar tekstūru – tas ir biezāks, pamatīgāks, bet uzklājot ir ideāls.

Es šo krēmu pataupīšu vasarai, kad šāds viegls līdzeklis ir tieši laikā.

Esi mēģinājusi? Patika?

26 thoughts on “Garnier B.B. krēms

  1. Es arī tā īsti nesapratu kāda tad šim ir atšķirība no tās pašas Madaras puķes, vai jebkura cita tinted moisturizer’a. Bet pamēģināt varētu, tikai laikam vasarā, ja saki ka tonis tumšs.

  2. BB krēmi teorētiski ir biezāki, noteikti ar SPF. Tradicionāli labāk maskē nekā tonējošie mitrinātāji (bet šis nebūs tas gadījums). BB krēmi ir pigmentētāki. Parasti krēmu sastāvā ir dziedējošas, ādu uzlabojošas sastāvdaļas. Der visiem ādas tipiem. Principā BB krēmam ir jābūt piemērotam lielākai daļai cilvēku ar dažādiem ādas tipiem un toņiem.

  3. Man arī bija iespēja notestēt šo BB krēmu. Man gaišākais tonis bija kā vajag manai sejas ādai. Piekrītu, ka krēms ideāls, ja ir ideāla sejas āda un to mazliet vajag atsvaidzināt, jo nomaskēt ar viņu neko nevar. Man jau liekas, ka ideāls tikai sausākai sejas ādai. Vasarā es nevarētu tādu lietot, jo man pastiprināti taukojas T zona, bet varbūt man nav taisnība(pienāks vasara un varēšu izmēģināt:))

  4. jā, būtu diezgan interesanti izmēģināt šo produktu, pagaidām gan mūsu veikalos neesmu manījusi. Nedaudz biedē tas, ka esmu sastapusies ar vairākām negatīvām atsauksmēm, bet viss ir individuāli – vienam der, bet otram ne.

Komentēt

WordPress.com blogs.

