Maybelline One by One Satin Black skropstu tuša

Maybelline pavasarim piedāvā jaunu skropstu tušas One by One versiju Satin Black.

Ar Maybelline atbalstu, arī man bija iespēja izmēģināt šo jaunumu.

Jāsaka, ka oriģinālo One by One neesmu mēģinājusi, tāpēc nevarēšu salīdzināt par cik šis jaunums ir piesātinātāks un savādāks.

Lietoju One by One Satin Black visu šo trako nedēļu, kad lietū un sniegā, cauri peļķēm es ceļoju pa visu Rīgu, lai satiktu meitenes fotografēšanai (man vēl tagad plecs sāp no somas ar fotoaparātu un maisa ar kosmētiku). Tuša turējās godam, lai arī oficiāli nav ūdensnoturīga. Objektivitātei tušu testēja arī viena no meitenēm – Viola.

Viola testam piegāja ļoti nopietni- skropstas krāsoja pamatīgi (“ja jau testēju, tad tā pa īstam”). Tādas mega skropstām devāmies ielās pretī sniegam. Manas skropstas sliktie laika apstākļi neietekmēja, Violai tuša mazliet nodrupa. Un tad es sāku domāt – vai pie vainas nav tas, ka es neklāju tušu uz apakšējām skropstām?Vai tāpēc man skropstu tuša nekad nenodrūp? Jo tā arī bija vienīgā atšķirība.

Viola, kura ikdienā lieto tumši zaļu tušu, saka, ka tonis esot “ļoti melns”. Viennozīmīgi -tušu ir ērti lietot, tā ļoti labi atdala un nokrāso atsevišķas skropstas. Nekas nesaķep, ir smuks pagarinošais efekts. Tāpat bildēs var redzēt, ka tuša arī labi atliec skropstas. Smuki!

Pirms un pēc uz Violas.

Maybelline One by One Satin Black veikalos februāra beigās.

3 thoughts on “Maybelline One by One Satin Black skropstu tuša

Komentēt

WordPress.com blogs.

