Spilgta lūpu krāsa – kā?

Turpinot tēmu par spilgtas lūpu krāsas lietošanu, šodien par to, kā to lietot, kā pieradināt sevi pie krāsām.

Mana pirmā luxury klases lūpu krāsa bija vissarkanākais un košākais Dior, kuru kopā ar draudzeni ilgi izvēlējāmies Hanoverē. Man bija pilnīgi skaidrs, ka man toreiz tik nozīmīgs pirkums nebūs neitrāli bēšā vai rozīgā krāsā. To arī lietoju ikdienā, saņemot daudz komplimentu no apkārtējiem.

Lai gan pēdējā laikā turējos pie neitrālās paletes, ziemas beigas arī man ir likušas pārskatīt savus paradumus. Un spilgtās lūpas ir atpakaļ! Tā sajūta ir dīvaina. Pēkšņi es esmu redzama! Cilvēku acis ielās sastopas ar manējām nevis paslīd garām. Ir sajūta, ka apkārt ir daudz vairāk smaidīgu cilvēku.

Kā tad saņemties un uzklāt spilgu lūpu krāsu? Tas tiešām nav viegli, jo pēkšņi lūpas ir sejas centrs. Savs atspulgs spogulī var izskatīties neierasts un arī apkārtējo reakcija var biedēt.

Izvēlies lūpu krāsu tonī, kas tev pirmais iepatiksies veikalā. Parasti tā arī ir pareizākā izvēle. Labāk priekšroku dot spilgtiem, pigmentētiem un piesātinātiem toņiem ar krēmveida tekstūru, jo tos ir vienkāršāk uzklāt. Varbūt sākumā tomēr izvairīties no spīdumiņiem un perlamura, kā arī ļoti matētiem toņiem.

Tālāk jāpadomā par to, vai vēlies izmantot lūpu zīmuli. Daudzi dod priekšroku perfektam izskatam, līdz ar to zīmulis ir vajadzīgs. Es iztieku bez un nejūtu vajadzību uzklāt kontūru. Manuprāt, tieši ikdienai spilgta lūpu krāsa apvienojumā ar kontūru dod to pārāk perfektu efektu. It kā es būtu ļoti centusies. Tas noteikti nav priekš manis.

Spilgtai lūpu krāsai ir vairāki uzklāšanas veidi, un tieši tāpēc lieti noder krēmīgā tekstūra, par kuru runāju iepriekš. Lūpu krāsu vari uzklāt ar pirkstu, viegli iepliķējot, it kā uzklātu lūpu balzamu. Vari uzklāt no tūbiņas maigi pieskaroties lūpām, veidojot kā punktiņus uz lūpām. Vari uzklāt kontūru, vai ar kontūrzīmuli iekrāsot visas lūpas, tikai pēc tam uzklājot pašu lūpu krāsu. Uzklāt ar otiņu, kas ļaus kontrolēt lūpu krāsas spilgtumu, liekot vienu vai vairākas kārtas. Iespēju ir tik daudz! Tieši par šo tēmu  Lisa Eldrige video.

Spilgtas lūpas nosaka toni pārējā meikapā. Tās pieprasa labu ādu, tāpēc, iespējams, vajag lietot korektoru un/vai tonālo līdzekli. Tā kā galvenais akcents sejā jau ir, es parasti papildus uzklāju tikai skropstu tušu. Spilgtās lūpas skaisti izgaismo ādu, padara spiltas arī acis. Tāpēc pārāk spilgts acu meikaps bieži vien izskatās “par daudz”. Bet esmu redzējusi sievietes, kuras arī šādu stilu spēj lieliski pasniegt, nepārvēršoties par  kabarē zvaigzni.

Galvenais- pašapziņa. Tev tas piestāv un tu to zini. Tev neviens nav jāpārliecina par to, ka esi skaista!

Kāda ir Tava pieredze ar spilgtām lūpu krāsām?

5 thoughts on “Spilgta lūpu krāsa – kā?

  1. Es nevaru iedomāties savu dzīvi bez košām, sarkanām lūpām, un tiem kas baidās sākt k.ko tādu lietot es ieteiktu Dior Serum De Rouge, man pašai mīļākais sarkanais ir Nr. 850. Tas ir burvīgs bez kompromisu sarkans, bet dēļ lūpu krāsas formulas ļoti ikdienišķs un viegli lietojams.

  2. oj nē neesmu gan, man tik viens zīmulis, pirkts speciāli Chanel velveta lūpu krāsai, jo tā labāk izskatās kad ir kontūrs. Bet tā EL zīmuļi ir ļoti labi un krāsu gamma ļoti liela.

  3. Ak, dies, kā man gribētos, lai es arī būtu viena no tām laimīgajām sievietēm, kurām piestāv koši sārtas lūpas!

Komentēt

WordPress.com blogs.

