Paspēlēsimies?!

Brīvdienu laiskajā atmosfērā piedāvāju paspēlēt skaistumkopšanas spēli.

Ja tev būtu iespēja izvēlēties jebko no skaistumkopšanas produktu klāsta mūsu Latvijas veikalos- kas tas būtu? Cenu ziņā ierobežojumu nav, jo tev būtu uzdāvināta dāvanu karte tieši šim mērķim. Jā, dāvanu karte, nevis nauda. Jo naudu es noteikti izlietotu savādāk- novirzītu vajadzīgākām lietām, noplosītos Amazonē vai iepirktu ekskluzīvu balzametiķi.

Mana izvēle ir šāda:

La Prairie – jo neesmu mēģinājusi. Un cena nepieļauj šos produktus ielikt impulsīvo pirkumu groziņā.

Mans senais sapnis – La Chasse Aux Papillons. Smaržas, dēļ kurām joprojām izvairos no Blaumaņa ielas Neroli veikala, kur var nopirkt L’Artisan Parfumeur zīmola aromātus. Romantiskais tēls, kuru manā apziņā rada šis aromāts, ir vienreizējs. Vasara, liepziedi, bišu sanēšana…Mhmm…

Kaut kas no Serge Lutens. Izvēli vēl nevaru precizēt. Pagaidām patīk šī zīmola vaniļas aromāts, kuru man izmēģināt iedeva jaukā Baiba no Skaistumlapas. Mulsina manu mīļo cilvēku reakcija, kad mēģināju citus SL aromātus. “Kaķis!”- noburkšķēja draugs. “Kaut kas ne visai svaigs…”- tā māmiņa, aizšmaucot pie politkorektajiem Burberry plauktiem. Bet arī par Flowerbomb mani māsa solīja izlikt no mājas, kas rezultātā kļuva par vienu no manām mīļākajām smaržām.

Par Sisley kosmētiku esmu lasījusi ļoti labas atsauksmes, tāpēc noteikti izvēlētos kaut ko no šī zīmola sejas kopšanas produktiem.

Un ko tu izvēlētos šajā spēlē? 🙂

12 thoughts on “Paspēlēsimies?!

  1. Ja varētu ieiet kosmētikas veikalā un manā kabatā būtu šī brīnumainā dāvanu karte, tad tieši šobrīd mana izvēle būtu šāda:
    1. Guerlain, Shalimar Parfum Initial – ļoti iepatikās šis aromāts
    2. Sisley, Eau Du Soir – man jau sen patīk šis aromāts (vienmēr vekalā to pasmaržoju), bet diemžēl – tas ir pārāk dārgs
    3. noteikti iegādātos visus kopšanas līdzekļus no Darphin INTRAL Sensitivity&Redness līnijas; vēl no Darphin gribētu Aromatic Cleansing Balm
    4. No dekoratīvās kosmētikas sobrīd manu uzmanību visvairāk piesaistījusi ir Dior Garden Clutch ēnu un lūpu spīdumu palete Milly Garden
    Varētu jau daudz ko vēl izdomāt, bet šīs lietas ir tās, kuras nāk prātā vispirms 🙂

  2. Es noteikti piekritīšu par La Praire kosmētiku, dažs labs gabals no kuras maksā kā kādas Āfrikas valsts gada budžets. Vēl es vēlētos iegādāties to, kas nav pieejams mūsu veikalos, šeit konkrētie nosaukumi netiks minēti. Bet mans sapnis ir krāt visas limitētās kolekcijas.

  3. Sisley Phyto Teint eclat tonālais krēms – fotošops pudelītē 😀 Diemžēļ ļoti dārgs.
    Dior Miss Cherry smaržas

Komentēt

WordPress.com blogs.

