Skaistiem un veselīgiem nagiem

Nav jau nekāds noslēpums, ka man ļoti patīk nagu lakas. Un lai tās varētu lietot uz nebēdu, pamatam ir vajadzīgi skaisti nagi. Mana lielā sāpe bija nagu šķelšanās. Ar uzsvaru uz “bija”. Pie tam šī riebīgā parādība bija vērojama tikai uz diviem nagiem labajai rokai. Lai gan esmu uz izlietnes malas nolikusi smukus rozā cimdus, joprojām aizmirstu tos lietot, mazgājot traukus. Un skaidrs, ka nagi cieš arī pārējos ikdienas darbos.

Tad nu jau ilgāku laiku lietoju vairākus līdzekļus, lai nostiprinātu nagus un novērstu šo šķelšanos, kas man vienkārši tracina. Pie tam viena naga šķelšanās likumsakarīgi noved arī pie pārējo nagu garuma saīsināšanas. Nav jau tā, ka gari nagi būtu mana kvēlākā vēlēšanās. Pārāk gari nagi man liekas biedējoši. Pie tam ar tādu tempu, kādā es pārvietojos laikā un telpā, gari nagi nav visai praktiski. Bet man ir svarīgi zināt, ka es varu ataudzēt arī smukus un garus nagus, ja vien to vēlos.

Beidzot pie lietas. Lai cīnītos ar nagu šķelšanos, lietoju šos divus produktus.

Nail Tek II ir jau klasika, par kuru esmu kaut kad blogā arī runājusi. Ārstnieciska bāzes laka, kas nostiprina nagus. Ir pieejama dažādos veidos dažādām nagu problēmām. Nopērkama Oniks Beta. Lietoju jau pasen, tāpēc varu droši teikt, ka rezultāta sasniegšanai jālieto ilgtermiņā.

Eveline līdzeklis nagu augšanai noputējis plauktā stāvēja ilgi, bet izmēģināt to saņēmos tikai nesen. Un tieši šis līdzeklis novērsa problēmu pilnībā pēc pirmās lietošanas reizes. Ražotājs sola jau desmit dienu laikā nostiprināt trauslus nagus. Gribu precizēt- tas izdevās jau piecās dienās. Lietošanas veids- katru dienu uzklājam vienu kārtu līdzekļa, neņemot nost iepriekšējo kārtu. Pēc piecām dienām ņemam visu nost un pēc vajadzības atkārtojam šo kursu. Tiešām izdevās! Eveline it kā salīmēja kopā trauslās naga kārtas. Pēc tam rezultāta nostiprināšanai lietoju Nail Tek ll un jau pāris mēnešus nagu šķelšanās nav vērojama.

Pirms daudziem gadiem līdzvērtīgus rezultātus man deva Trind ārstnieciskā laka, bet jau pasen neesmu tādu vairs veikalos manījusi.

Ceru, ka šī informācija noderēs. Varbūt tev ir zināms kāds labs produkts, kuru vari ieteikt man un citiem lasītājiem? Padalies komentāros!

11 thoughts on “Skaistiem un veselīgiem nagiem

  1. Paldies par rakstu, par Nail Tek jau bija zināms, bet Eveline nagu kopšanas līdzekļiem nebiju pievērsusi uzmanību, bet ja palīdz, tad jāņem ciet, jo man sobrīd nagu šķelšanās problēma diezgan aktuāla.

      • nee, tur tāds dubults klājums no sākuma aizsargkārta, inčīga, rada tādu kā sietiņu uz nagiem, tad pa virsu parasta miesas krāsas laka, kas to sietiņu nomaskē, sanāk ļoti laba aizsardzība. Es ar to ārstēju savus nagus pēc gela nagu noņemšanas atkopās ātri. Čakars tajā, ka tas visas kārtas ilgi žūst.

  2. Vēlētos piebilst, ka Eveline stiprinātāji – Contains 2% formaldehyde.Formaldehīds ir kancerogēns, indīgs, alerģisks un kodīgs, tomēr nelielos daudzumos tomēr atļauts. Teik izmantots dažādu plastmasu un citu ķīmisko vielu ražošanā. Formaldehīds ir plaši sastopams līmēs un apdares materiālos, dažkārt arī nagu lakās un stiprinātājos. Tas ir kaitīgs organismam.Uzklājot to uz naga, organisms cenšas atbrīvoties no tā, sabieznot nagu plātni un paātrinot tās augšanu. Rezultātā – nagi paliek biezāki, ātrāk aug, taču to noteikti nevar dēvēt par labu metodi.
    Ja ir plāni un trausli nagi – tie var pat sāpēt/dedzināt, kāda arī bija mana pieredze ar Eveline nagu kopšanas produkciju. Noteikti neiesaku.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

