Burt’s Bees Lip balm

Mani sauc Santa. Esmu lūpu balzamu atkarīgā. Reizēm es pat domāju, vai tiem netiek pievienota kāda viela, kas izraisa šo atkarību. Viena no lietām, bez kurām mana dzīve būtu pabriesmīga. Lai gan esmu atradusi savu ideālo balzamu, vienmēr izmēģinu ko jaunu.

Burt’s Bees ir klasika. Dabisks sastāvs, mīlīgs iepakojums, plašs produktu klāsts. Es iepazīšanos ar zīmolu sāku tieši ar lūpu balzamu.

Sākotnēji gribēju iegādāties šo produktu smuki rozā krāsā, bet mani interesējošais tonis tobrīd nejaukā kārtā bija izpirkts. Tāpēc paņēmu klasisko balzamu.

Jāsaka, ka neesmu īsti apmierināta ar pirkumu. Daļēji jau tā ir pašas vaina, jo pietiekami rūpīgi neizpētīju iepakojumu. Redziet mazītiņiem burtiem uzdrukāto “Peppermint”? Tieši to arī nepamanīju. Atvēsinošs efekts lūpu balzamā nav mana prioritāte. Kāju krēmā – jā, bet lūpu balzamā? Tiešām vajag? Piparmētru eļļas efekts ir tik spēcīgs, ka pat kož. Uzklājot atkārtoti tas nav tik izteikts, jo manas lūpas jau ir gluži vai nejūtīgas pēc pirmā balzama blieziena.Uz iepakojuma redzamais skarbais bišu vīrs noteikti nosauktu mani par nīkuli.

Balzams rada daļēji matētu efektu, kas varētu patikt superdabiskā stila cienītājiem izskatā. Uz lūpām tīri vizuāli nav manāms pat mazākais kosmētiskā līdzekļa pieskāriens. Bet tieši tas arī man nepatīk. Dodu priekšroku mazliet dabiski spīdīgam efektam. Šo balzamu varu salīdzināt ar šī sviestu, kas arī ir ciets un uz lūpām izskatās līdzīgi.

Cena bija virs Ls 2. Pirkts Stockmann.

Bet principā sasprēgājušas lūpas atkopt ar šo balzamu var ļoti ātri, tā kā šajā punktā produkts saņem augstāko novērtējumu no manas puses.

Mīļie lasītāji, kāda ir jūsu pieredze ar Burt’s Bees?

10 thoughts on “Burt’s Bees Lip balm

  1. Pieredzes nav nekādas, vienreiz Stockmann’a man mēģināja kaut ko no šiem pārdot, bet es neuzpirkos. Ak es ļaunā 🙂 Viņi vienkārši nezin ar ko šiem ir darīšanās, es nekad neko nepērku spontāni.
    Bet jā pa tēmu, tad man šausmīgi nepatīk piparmētra lūpu līdzekļos. Es kaut kā esmu ar Dzintara oranžo apmierināta, man nemaz nevel eksperimentēt.

  2. a man šis ļoti patika 🙂 pēc viņa nopirku ar medu. vīrs teica, lai metu ārā, jo sintētisku medus aromātu nevarot ciest 🙂 atdevu māsai, cik zinu viņai ļoti patīk

  3. es arī esmu atkarīga no lūpu balzamiem un viens no maniem favorītiem ir tieši Burt’s Bees, bet ar mango sviestu – ļoti krēmīgs (kas man ir svarīgi, jo vēlos, lai lūpu balzams ilgi būtu jūtams uz lūpām) un mitrinošs. es arī “iegrābos” ar to piparmētru balzamu, jo pērkot nebiju izmēģinājusi, tāpēc ar Burt’s Bees tā nedaudz piebremzēju, bet šo mango lūpu balzamu viennozīmīgi iesaku, ideāls!

  4. Šodien, kā reiz, iegādājos konkrēto “modeli” ar piparmētru (radās interese pēc šī ieraksta izlasīšanas). “Douglas” veikalā gandrīz paķēru citu Burt’s Bees balzamu ar mango, pēc tam ar ogām, bet beigās atradu īsto.

    Divas reizes esmu uzklājusi – pagaidām patīk. Par rezultātiem gan spriedīšu pēc ilgākas lietošanas, bet atsvaidzinošā sajūta sajūsmina 🙂 Atgādina slaveno “zvaigznītes” smēri.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

