Jaunums no Maybelline – Color Sensational Popsticks

Tradicionāli pavasara sezonai kosmētikas zīmoli savās kolekcijās piedāvā vieglas, dzīvespriecīgas krāsas, maigas tekstūras un košus iepakojumus. Arī Maybelline jaunums  – Color Sensational Popsticks – ir tieši tāds.

Maybelline kā asociatīvo tēlu šai kolekcijai piedāvā augļu sulas saldējuma košumu.  Man, ieraugot jaunos produktus, pirmā doma bija par Haribo lācīšiem vai Candy King saldumiem visās varavīksnes krāsās. Bet ideja viena – garšīgi un koši.

Color Sensationa Popstick ir lūpu krāsu formātā, bet pēc tekstūras ir kaut kas pavisam neredzēts. Es pat nevaru to īsti precīzi formulēt. Gēlveida lūpu krāsa ar krāsaina lūpu balzama vai viegla spīduma īpašībām -tas laikam ir precīzākais apzīmējums, ko spēju izdomāt. Pigments ir ļoti viegls, uz lūpām var klāt neskatoties spogulī. Neskatoties uz to, ka sajūta uz lūpām ir līdzīga lūpu balzamam, šis produkts var izcelt sauso ādu. Tāpēc uz nakti noteikti jālieto klasiskais balzams.

Izmēģinot uz rokas, tonis ir gandrīz nemanāms. Tāpat uz lūpām tas ir ļoti viegls, ļaujot spīdēt cauri dabiskajam lūpu tonim. Tomēr dienas laikā atkārtoti uzklājot šo produktu, panāksiet ko līdzīgu lip tint’am, jo pigments pakāpeniski paliek uz lūpām, veidojot ļoti smuku un dabisku efektu.

Es izmēģināju divus no sešiem pieejamajiem toņiem- Pink Lollipop un Citrus Slice.

Abi produkti iepakojumā izskatās ļoti spilgti, gandrīz neona rozā un oranžos toņos. Mans fotoaparāts apjuka, mēģinot uztvert šīs toņu nianses.

Uz lūpām Pink Lollipop dod rozīgi sarkanu, bet Citrus Slice -koraļu toni.

Es ilgi centos atcerēties, vai ir kāds produkts, kuru es būtu lietojusi tāpēc, ka tas ir tik jautri. Tieši tāds arī Color Sensationa Popstick. Viss, sākot no iepakojuma līdz pat efektam, ir ļoti dzīvespriecīgs. Kā tas piestāv pavasarim un vasarai.

Paldies Maybelline par dāvanu!

25 thoughts on “Jaunums no Maybelline – Color Sensational Popsticks

  1. hmm 6 ls, man liekās nedaudz par dārgu priekš maybeline, bet ņemot vērā kā šiem produktiem pastāvīgi ir kaut kādas atlaides, tad varbūt nav tik traki 🙂 Izskatās mīļi, jā, tādas ļoti meitenīgas!

    • Man liekas, ka cenas ir diezgan cēlušās, kopš reizes, kad Baiba pēdējo reizi bija Drogās :))) Nedusmo, man šodien jautrs noskaņojums 🙂
      Bet ja par tēmu – arī Drogās pieklājīgas lūpu krāsas sen jau ir virs Ls 5, tāpat kā daži tonālie pārkāpuši Ls 10 robežas.

      • jāa tā noteikti arī ir 🙂 (beidz es tak nemaz nedomāju dusmoties)
        Bet tas arī labi tātad jauniešiem ir vairāk līdzekļu, jo man noteikti pirms 10 -12 gadiem nebija 6 latu lūpu krāsai. Man liekās kā toreiz maybelline maksāja kādus 3 -4 ls, ne? (šausmas tiešām tonālie pāri 10 ls!!?, trakas cenas :DDD)

      • Stockmann jau cenas tikpat cēlušās. Krēmi virs Ls 40 tagad ir norma, tāpat lūpu krāsas virs Ls 20. Vaigu sārtums virs Ls 45- normāli 🙂 Ja tā ieklausās cenās, tad mēs noteikti esam ķertas. Paklausies- tas taču ir tikai vaigu sārtums! 🙂

  2. Un piens un sviests arī divreiz dārgāki nē, nerunājot par benzīnu 🙂 Inflācija, tādos tempos eiro mums nespīd…
    Bet sārtums, par 45 ls, man liekas tomēr tas drīzāk izņēmums, neka norma, parasti kaut kas limitēts (varbūt es atkal maldos, kā tik nav, ka es čekos arī neskatos un nemaz nezinu kā kas maksā :D), kas parastajām patērētājam nemaz nav vajadzīgs, tikai traki kolekcionāri var iekrist un tādām lietām.

  3. Žēl, ka pie mums nav Revlon Lip Butters, turklāt vēl ASV cenās būtu labi:) Man nekādi nepielec, kāpēc viņiem visa kosmētika ir divreiz lētāka…

  4. Man šķiet, ka tāda želejiņa lūpu krāsas formā ir Clarins’am izgājusi jau kādu laiku atpakaļ. Tagad pilnīgi gribas nopirkt abus šos produktus un salīdzināt! 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

