Bioderma Atoderm līnijas ķermeņa kopšanas produkti

Vēl pagājušā gada beigās rakstīju par Bioderma produktiem, kurus lietoju ķermeņa ādas kopšanai. Dušas gēlu man atņēma ome (83 gadi ir spēcīgs arguments, lai iegūtu to, ko vēlies), kura arī cieš no sausas ādas pēc dušas. Bioderma PP balzamu laimīgi pirms pāris nedēļām pabeidzu lietot es. Un nu jau varu pavisam noteikti teikt, ka tas ir ideāls! Visi, kuriem ir uber sausa āda – šis ir mūsu produkts! Viegls, ātri iesūcas ādā, mitrina un pabaro lieliski! Es pat esmu to klājusi uz sejas, kur tas arī ir tikpat ideāls. Ok, es jau sāku izklausīties pārāk sajūsmināta, bet mani saprast spēs tikai savējie. Tie, kuriem Rīgas ūdens no vannas liek izkāpt kasoties un pārklātiem pleķiem kā slimai pandai (es tiešām nezinu, kas vainas mūsu ūdenim, bet laukos man tādu problēmu nav). Šo ziemu es beidzot pavadīju bez tai raksturīgā sausās ādas diskomforta. Un tas ir spēcīgs arguments par labu šiem līdzekļiem.

Vienīgais mīnuss šim produktam ir cena. Lai gan tas lietojas ļoti ekonomiski, bet tomēr. Tāpēc es paņēmu izmēģināt cenā draudzīgāko Atoderm Creme, kas ir pieejams 500 ml iepakojumā ar pumpīti. Iepakojums viennozīmīgi ir daudz ērtāks. Tilpums 2.5 reizes lielāks. Cena tāda pati. Pārdots!

Ražotājs: Pateicoties īpaši bagātinošām, atjaunojošā, aktīvām vielām, krēms nostiprina  ādas barjeras struktūru, tādējādi ierobežojot kairinošo elementu iekļūšanu. Bagātināts ar mitrinošām vielām, krēms notur ūdeni epidermas augšējos slāņos un novērš tā iztvaikošanu. Dabiskais patentētais D.A.F. komplekss paaugstina ādas tolerances slieksni. Labi mitrināta un izturīgāka, āda atgūst maigumu un elastību no pirmās lietošanas reizes.

Galvenās atšķirības no mana ideāla – Atoderm PP balzama ir viegla smarža, mazliet biezāka tekstūra (līdz ar to arī iesūcas āda mazliet ilgāk). Un laikam mums ir atņemts arī PP vitamīns. Bet savas funkcijas pilda tikpat nevainojami.

Savukārt putojošo gēlu aizvietoju ar Atoderm Creme Lavante, kas ir barojošs un aizsargājošs dušas krēms. Tā arī ir lielākā atšķirība – šī krēmveida tekstūra, kas man ļoti patīk. Man vispār labāk par želejām patīk dušas krēmi un eļļas, kas sausai ādai ir ļoti patīkami. Arī šim produktam, atšķirībā no gēla, ir maiga smarža.

Ja kādam interesē alternatīva Bioderma Atoderm ķermeņa produktiem, tad vienīgais, ko varu iedomāties ir L’Occitane šī sviesta produktu līnija.

6 thoughts on “Bioderma Atoderm līnijas ķermeņa kopšanas produkti

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

