BDK nakts un acu krēmi

Abus BDK krēmus iegādājos jau decembrī un beidzot esmu nonākusi līdz atsauksmēm.

Komplektā, kuru iegādājos, lai iepazītos ar Baldones dūņu kosmētiku, ietilpa nakts un acu krēms. Esmu tos lietojusi vairākus mēnešus, bet neregulāri. Mans favorīts ir Reģenerējošais nakts krēms. Tas ir piemērots visiem sejas ādas tipiem, bet domāju, ka taukainas ādas īpašniecēm tas tomēr būs par smagu. Sastāvā 81% dabīgu vielu- kakao un šī sviests, aļģu ekstrakti, A un E vitamīni. Tas smaržo pēc svaigi pļautas zāles. Krēms ir ļoti patīkams lietošanā. Ziemā, kad mana āda no kombinētas pāriet uz mežonīgi sauso, šis krēms bija ļoti labs. Mīkstina, pabaro, mitrina, pie tam ne mazākās alerģiskās reakcijas. Kas būtiski, krēms neaizsprosto poras. Principā es pat nebiju gaidījusi tik labus rezultātus.

Ar acu krēmu ir nedaudz savādāks stāsts. Manuprāt, tam ir pārāk šķidra konsistence- gluži vai pieniņš. Bet pēc iedarbības tas ir labs. Ari šī krēma sastāvs ir pilns ar dabiskām sastāvdaļām -BDK Peloid komplekss, kakao sviests, ženšeņa un aļģu ekstrakti. Tas paredzēts ādas atsvaidzināšanai, mitrināšanai un zilo riņķu mazināsanai. Par riņkiem nemācēšu teikt, bet mitrina pietiekami labi, lai gan man patīk mazliet pamatīgāki krēmi acu zonā. Kā jau teicu, šis produkts ir ļoti šķidrs un viegls, tāpēc to parasti klāju dienās, kad vispār nelietoju meikapu. Tad dienas laikā šo krēmu uzklāju vairākas reizes papildus efektam. Man patīk šo krēmu lietot arī lūpu kontūrai.

Cena katram produktam bija ap 15 latiem.

8 thoughts on “BDK nakts un acu krēmi

  1. Šis nakts krēms gadījumā nav kaut kas līdzīgs Madara Eco Cosmetics nakts krēmam? Jau ilgu laiku lietoju to, un Tavs apraksts izklausās ļoti līdzīgi, kā to raksturotu es

  2. Man krīt uz nerviem BDK iepakojumi. Tas plastmasas vāciņš visu laiku noķēpājas un pats krēma sūknītis aizsprostojas ar iepriekšējās reizes paliekām, kuras izkalst un paliek cietākas.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

