Skaistuma dienasgrāmatas viesis- Arita

Arita ir modes dizainere. Spilgta un talantīga. Viņu nevar nepamanīt.

Patreiz dzīvo ārpus Latvijas, bet reizēm tomēr iegriežas arī Rīgā. Izmantojot iespēju, paskatīsimies, kādu kosmētiku mīl modes cilvēki.

Bourjois Rose Ambre vaigu sārtums – man patīk tonis, smarža, kā klājas uz ādas.

Balenciaga smaržas  – nejaušs un neparasts pirkums, jo parasti izvēlos piesātinātākas un smagākas smaržas. Aromāts it kā saplūst ar dabīgo ādas smaržu.

Keune So Pure Natural Balance – mitrinošs šampūns un balzams bez sulfātiem un parabēniem, ar aromātiskajām eļļām. Pirmo reizi man šos produktus uzdāvināja, pērku jau atkārtoti. Lieliski pabaro matus, pie saknēm attīra.

Aveda Elements Smoothing Fluid – dāvana no friziera. Tā kā man ir dabiski cirtaini mati, šis līdzeklis labi izlīdzina galus.

MAC matētās lūpu krāsas sarkanā un sarkanbrūnā tonī. Manas ikdienas lūpu krāsas. Matētas, bet nesausina lūpas, lieliska noturība.

Lancome  granīta toņa acu ēnas ar sudraba gliteri. Vairāk lietoju uzacu iezīmēšanai.

3 thoughts on “Skaistuma dienasgrāmatas viesis- Arita

  1. Man patīk šie raksti, kas ļauj ieskatīties dzīvos cilvēkos un viņu kosmētikas maciņos! Jāsaka, ja man ko tādu prasītu, teiksim, 10 top produkti, es kā tas mērkaķis no anekdotes par gudrajiem un skaistajiem, nezinātu, kur likties! 🙂

  2. Atpakaļ ziņojums: Skaistuma dienasgrāmatas viesi. Jeļena. | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

