BDK matu kopšanas produkti

Ikdienā matu kopšanai izvēlos profesionālos zīmolus, bet reizēm manā vannas istabā ieklīst arī mazliet citādi produkti. Šoreiz par BDK šampūnu un balzamu, kuri laikam ir mani vienīgie Latvijā ražotie matu kopšanas produkti.

BDK ražo vairāku veidu šampūnus un balzamus. Es izvēlējos šampūnu ar dūņām pret galvas niezi un balzamu novājinātiem, sausiem un bojātiem matiem. Tāpat kā sejas āda, arī galvas āda man ir jutīga, tāpēc izvēlējos tieši šo šampūnu. Tā teikt, uzreiz samazināt risku, ka šampūns varētu izraisīt sliktu reakciju. Lietoju šos abus produktus gan komplektā, gan kombinācijā ar citu zīmolu balzamiem. Lietojot kopā, rada ļoti labu apjomu. Tādus dabiskus, spīdošus matus, bez pārmērīgas elektrizēšanās. Lai gan garumā tomēr papildus lietoju arī vieglu mitrinošu leave in produktu.

Nedaudz par produktu sastāvu. Šmpūnā ir  SLS, kas daudziem var nepatikt. No labajām lietām, protams, Peloid komplekss, kas ir visā BDK kosmētikā. Pats šampūns ir tumšā krāsā. Pie tam pirms lietošanas ir jāsakrata, lai viss labums nesakrātos pudelītes apakša un finālā šampūns nebūtu melns kā darva. Noteikti nepieciešama divreizēja galvas mazgāšana, jo šampūns neputo visai labi. Smaržas nav, ja neskaita dabisku kaut kādu komponentu aromātu, kas man netraucē.

Balzamā papildus Peloid kompleksam vēl ir asinszāles, alvejas, bērzu lapu ekstrakti un kviešu proteīns. Tas viegls, pieniņveida līdzeklis, kurš tomēr diezgan labi mitrina. Līdzekli rekomendēts uzklāt gan matos, gan uz galvas ādas, bet tādi eksperimenti man nepatīk, jo līdz šim tie parasti noveda tikai pie netīriem matiem.

Kā jau minēju, šis duets ir lielisks dabiskiem, apjomīgiem matiem, kurus es parasti nevaru iegūt pat ar matu putām, pie tam nepadarot matus galīgi nesavaldāmus. Līdzekļi dod arī spīdumu, bet gludus matus ar šiem noteikti nedabūt. Tam būs vajadzīgs kaut kas spēcīgāks, barojošāks un nogludinošs.

Kopumā -thumbs up for BDK, bet cena (ja nemaldos ap Ls 6 vai 7) par 200 ml man tomēr liekas pa augstu.

6 thoughts on “BDK matu kopšanas produkti

  1. Skatos esi aizrāvusies ar BDK lietiņām 🙂 Šampūnus kaut kad ļoti sen esmu mēģinājusi, kad tie vel aptiekās pārdevās, toreiz nepatika.Tu jau noteikti nevari salīdzināt? Interesanti vai kaut kas ir mainījies.

    • Grūti pateikt. Kamēr produkti stāvēja aptiekās, lielu popularitāti neieguva, jo tomēr specifiski un maz zināmi. Bet redz kā draudzenes ieteikums man lika iepirkt palielu maišeli 🙂
      Tāpat jau redzams, ka labi iet Avon vai Oriflame, kas arī tirgo caur konsultantiem. Lai gan man būtu pagrūti šos produktus iegādāties, jo man nav pazīstams neviens cilvēks, kurš man tos piedāvātu :)))

  2. Man gan radās iespaids, ka no šī matu balzāma mati kļūst gludi! Nu vismaz ar citu balzāmu nekad tā nav bijis!

    Caur mani vari mēģināt iegādāties šos produktus, ja ir vēlme. Bet lieta jau tāda, ka šai kompānijai nav konsultantu! Mūsu mērķis ir reklamēt un iesaistīt tevi pašu 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

