Skaistumkopšana VS apelsīns – 1. daļa

Jau pirms kāda laika pasludināju sākumu eksperimentam ar pretcelulīta līdzekļiem. Neskatoties uz ieilgušo pauzi blogā, eksperiments notiek pilnā sparā. Esmu jau pārgājusi uz citiem līdzekļiem, tāpēc būtu īstais laiks rakstam par cīņas sākumu.

Jāsaka, ka es pa šo laiku paspēju paslimot. Ne pati slimošana, bet atlabšana gan ieilga. Es nezinu, vai kādreiz esiet tā jutušies, bet man bija iestājies pilnīgs riebums pret jebko, kas smaržo un jebkuru kosmētiku. Tāpēc ilgi “marinēju” šo rakstu. Slimošanai, lai cik tas drausmīgi neizklausītos, šajā cīņā bija arī ieguldījumi. Ja trīs dienas pārtiec tikai no zaļās tējas, svars krītās acīmredzami un celulītam tas nepatīk.

Tātad kā pirmos ieročus šajā kaujā es izmantoju Baldones dūņu masku priekš ietīšanās, kafijas skrubi parasto, ELIĒR pretcelulīta krēmu un tādu jocīgu birsti- masažieri, kuras izcelsmi manā mājā es joprojām neesmu noskaidrojusi. Tā tur vienkārši bija, droši vien no kāda dāvanu komplekta, un ja godīgi, ir labākais palīgs šajā eksperimenta fāzē.

Vispirms par ietīšanos. Tā ir ļoti populāra procedūra, kuru piedāvā katrs skaistumkopšanas salons. Arī mani radi savā salonā to veic tieši ar BDK dūņām, tāpēc arī es nolēmu sākt ar šo produktu. Visizdevīgāk dūņas ir pirkt 2 kg spainītī, bet tā kā es nebiju noskaņota staigāt pa pilsētu ar šādu kravu, nopirku 200 ml iepakojumu. Tas man likās arī ērtāk lietojams, jo vakums saglabā produktu no izžūšanas un man personīgi ir ērtāk lietot, nenošķiežot ar dūņām visu vannas istabu. Pati ietīšanās bija ļoti viegli realizējama. Pēc pašmasāžas, dušas un skrubja, smērējam produktu uz problēmzonām, tinam pārtikas plēvi visapkārt un pus stundu stāvam (vai arī palūdzam dzīvesbiedram novietot sevi kaut kur guļus stāvoklī). Sēdēt pārtikas plēves kokonā man neizdevās 🙂

Tālāk mazgājam visu nost un smērējamies ar krēmu. ELIĒR krēma galvenās sastāvdaļas ir kofeīns un peloid komplekss. Smērējas labi, smaržo viegli un saldi. Īpašu efektu no tā neredzēju, bet uz iepakojuma arī godīgi rakstīts, ka tas jālieto ilgstoši. Slimošanas laikā ar nelabo dūšu, šī saldā smarža sāka mani tā šķebināt, ka nolēmu pāriet uz nākamo produktu.

Par ietīšanos- BDK dūņas lietoju ik pārdienu četras reizes. Tas nav pilvērtīgs kurss, to es apzinos. Dūņas sāka ļoti sausināt kāju ādu, pie tam vienmēr pēc lietošanas man bija neliels drebulis. Varbūt sakritība, bet visu šo iemeslu dēļ ietīšanos tagad veicu tikai reizi nedēļā paralēli krēmiem. Vēl viena lieta, ko ievēroju = pēc ietīšanās ir ļoti viegla sajūta kājās, tā kā iespējams, šī ir laba procedūra meitenēm, kas visu dienu pavada uz kājām (pārdevējām, oficiantēm).

Rezumējot pirmo posmu- ir redzamas cīņas sekas. Ne vienmēr tikai pozitīvas (sausā āda). Bet pat ar šo pāris nedēļu garo procedūru ādas stāvoklis ir uzlabojies. Minimāli, bet ir. Un man ir aizdomas, ka apelsīnam ļoti nepatīk tā masāžas birste.

Patreiz izmēģinu jaunu ķermeņa skrubi un pretcelulīta krēmu, par rezultātiem jau tuvākajā laikā.

17 thoughts on “Skaistumkopšana VS apelsīns – 1. daļa

  1. O, dūņas mani uzrunāja!
    Par tiem iepakojumiem es teikšu tā: protams, ekonomiski izdevīgāk ir pirkt lielo buteli, bet no otras puses skatoties, cik ātri tu lielo buteli iztērēsi? Kamēr pienāks tās beigas, dūņas jau būs savairojušies mikrobi un efektivitāte mazinājusies, atceries, ka tas ir bioloģiski aktīvs produkts, un katru reizi tas ir jāpaņem, jāatver, jāliek tam saskarties ar skābekli… Respektīvi, lielie tilpumi ir izdevīgi tikai tad, ja veic procedūras klientiem, nevis pats sev!

    • Piekrītu Tev. Lielo spaini izdevīgi ņemt, piemēram kopā ar draudzeni. Kaut gan man aizdomas, ka tieši ar spaini arī pietiktu pilnvērtīgam kursam nežēlojot produktu. Turklāt šitās dūņas var droši ķellēt virsū pirtī, ja patīk šādas izklaides 🙂

  2. Bet, ja parēķina, ka pēc salona ietīšanām nav vanna un sienas jāmazgā…. 😀
    Paldies par info, noderīga! Jālauž slinkums, jādara kaut kas pašai!

    • zini, es tieši no tā arī baidījos, jo pēc matu krāsošanas mājās man tiešām ir vannas istaba jāmazgā 🙂 Bet ietīšanās bija pārsteidzoši “tīra”. Vismaz produkta uzklāšana bija pilnīgi nekaitīga, bez jebkādas šmuces. Tik vien kā skalojot nost.

  3. Atpakaļ ziņojums: Pavasari sagaidīt labākā formā! | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

