Bourjois Healthy Mix Serum tonālais krēms

Esmu jau vairākkārt minējusi, ka Bourjois ir viens no maniem mīļākajiem drugstore zīmoliem tonālo krēmu jomā. Šim pavasarim un vasarai mans jaunatklājums ir Bourjois Healthy Mix Serum, kas patiesībā nav nemaz tāds jaunums, bet līdz šim to nebiju paspējusi izmēģināt. Cik saprotu, no oriģinālā Healthy Mix tonālā šis atšķiras ar vēl vieglāku tekstūru un ir papildināts ar augļu ekstraktiem papildus ādas kopšanai.

Healthy Mix Serum ir viegla, gēlveida konsistence, kas ir īpaši piemērota tieši siltajam laikam, kas mums strauji tuvojas. Man pēc sajūtām tas liekas līdzīgs MUFE Face & Body un Maybelline Fit Me. Salīdzinot ar Fit Me, šim noteikti ir vairāk sedzošāks efekts. Bet jebkurā gadījumā, šis tonālais līdzeklis nekādus lielus nesmukumus nenomaskēs. Tādiem gadījumiem droši var ņemt manis jau iepriekš aprakstīto Flower Perfection.

Healthy Mix Serum ļoti viegli klājas, var droši likt vairākās kārtās, ja ir tāda vēlme – nekas nesmuks nenotiks. Bet ar vienu kārtu man pilnīgi pietiek, lai izlīdzinātu ādas toni, padarītu to vienmērīgāku, noslēptu sīkus apsārtumus un kapilārus, kā arī dotu sejai vienkārši veselīgu izskatu. Tam piemīt arī viegli matējošs efekts, kas turas ap 6 stundām. Un pats galvenais – pat visspilgtākajā apgaismojumā tonālais krēms nav redzams uz sejas pat spogulī ar palielinājumu.

Man šis tonālais krēms ir tonī 52, kas laikam arī ir gaišākais Latvijā pieejamais tonis. Toni variet paskatīties šeit, kā arī paskatīties Pixiwoo veidoto meikapu, izmantojot šo tonālo krēmu.

Cena ap Ls 10.

19 thoughts on “Bourjois Healthy Mix Serum tonālais krēms

  1. Man vispār Bourjois produkti asociējas ar kvalitatāti. Man ir Healthy mix korektors, ļoti forša mantiņa un Sculpting Blush, arī jauka lieta!

    • šis tonālais ir uz ūdens bāzes, tik tālu der. Pie tam ir viegls. Ja vēlies, lai ļoti matē seju, šis nebūs tas variants. Matē, bet viegli. Es jau vispār ieteiktu pamatu veidot, atbilstoši taukainai ādai ar matējošu fluīdu, tad noteikti būtu vēl labāks efekts. Es pati izmēģinu patreiz Bioderma Pore Refiner, ko var lietot kā primeri, lai novērstu sejas spīdumu. Pagaidām ļoti patīk

  2. Manai draudzenei ir taukaina āda. Viņa ir mūžīgos tonālā krēma meklējumos 🙂 Izmēģināts daudz kas sākot no Armani, beidzot ar MAC un MUFE, bet ideāls vēl joprojām nav atrasts. Vairāk sanāk kompromisi.
    Galvenais tiešām likt akcentu uz ādas sagatavošanu tonālajam. Pēc tam jau var lietot spreju, kas fiksē grimu. Arī izsmidzināmie ūdeņi atsvaidzina un neļauj tam aizpeldēt. Vēl viens triks ir tā saucamie blotting paper, ar ko var nosusināt ādu, kad tā sāk spīdēt, tā vietā lai atkal un atkal liktu kārtām pūderi. Diemžēl konkrēti nevarēšu ieteikt, jo mans mīļais papīrs no Artdeco nav veikalos vairs redzēts. Bet var izlīdzēties ar plānu papīru kā kosmētikas salveti. Piespied sejai, neberzējot. Nesmukais spīdums paliks uz salvetes, bet tonālā krēma pigmenti uz sejas. Es pati šādi daru, kad seja sāk spīdēt.

    • Jā, brīnumi diemžēl neeksistē, galvenais, lai tonālais nepadara ādu vēl taukaināku (tādi arī mēdz būt). Es arī izmantoju salvetes un vēl man kaut cik palīdz Vichy Normaderm sejaskrēms. Paldies par padomiem!

  3. Es arī parasti grozos gar Bourjois stendiem, kaut kā tas iepakojums, cena, kvalitāte un viss pārējais ļoti labi iet kopā. Un tagad vasarai tieši prasās kaut ko vieglāku, bildēs jau izskatās super, vienīgais, ceru, ka nebūs man par tumšu gaišākais tonis. 🙂

  4. Izlasīju par blotting paper, es Artdeco tieši nopirku Ogres Kolonnā, tagad nevaru sagaidīt, kad beigsies, gribu Shiseido Pureness papīru.

  5. Atpakaļ ziņojums: Vasaras TOPs | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

