Tumšie ķirši no Sally Hansen, Chanel, OPI

Vēl pirms pāris gadiem es biju ļoti konservatīva nagu lakas izvēlē- pārsvarā dažādi sarkanie, rozā vai neitrālie toņi. Tagad, kad maniem nagiem ir visas varavīksnes krāsas, es sarkanas lakas iegādājos ļoti reti. Man šķiet, ka priekš sevis esmu atradusi savus mīļākos sarkanos toņus un pagaidām ar tiem arī pietiek.

Es jau esmu blogā atrādījusi mīļākos koši sarkanos, gliteru un spīduma pilnos toņus. Šodien par tumšajiem, piesātinātajiem ķiršu toņiem, kuri man ļoti patīk un tos arī lietoju salīdzinoši ļoti bieži neatkarīgi no gadalaika.

No šiem toņiem Sally Hansen Lacquer Shine 08 Glossy ir vēsturiski pirmā nonākusi pie manis. Es nemaz nezinu, vai šī laka vēl ir pārdošanā. Tā atšķiras ar ļoti tumšu, sarkan brūnu toni ar šimmeri. Spilgtā saulē vai mākslīgajā gaismā tonis izskatās ārkārtīgi skaists un dziļš.

OPI We’ll Always Have Paris uz nagiem no Chanel Rouge Noir atšķirs tikai speciālists vai laku maniaks. Kaut gan pudelītē šīs atšķirības ir vairāk pamanāmas. Chanel ir klasisks tumšs ķirsis, kamēr OPI var manīt gaišākas ogu toņu nianses. Arī finišā, manuprāt, Chanel dod lielāku “spoguli”, ko vēl pastiprinās Seche Vita virskārta. Vēl atšķirība ir uzklāšanā – tur uzvar OPI. OPI pietiks ar divām kārtām, kamēr Chanel nepieciešamas trīs.

Šīs lakas ir tik grūti nofotografēt, it sevišķi šīs nianses. Bet priekšstata iegūšanai ceru, ka pietiks.

10 thoughts on “Tumšie ķirši no Sally Hansen, Chanel, OPI

  1. Arī patīk šādi toņi, man tie ir OPI Black Cherry Chutney, Orly Naugty, Spa Ritual I feel the earth move, bet vispār es sev saku, ka pilnai laimei man pietrūkst Rouge Noir.

  2. Mmmm, cik skaisti toņi, šādi ķirši manā kolekcijā vēl nav. Koši sarkans un mazliet tumšāk sarkans arī ir mani favorīti, lakoju, kad nevar neko citu izdomāt, jo piestāv pie visa, tie man arī vairākās variācijās. Bet tagad man vajag, vajag, vajag šādu tumšo Chanel vai OPI 😀

    • sarkanais tiešām piestāv pie jebkā. Klasika! 🙂
      Sarkanās lakas OPI ļoti izdevušās bija Russian un France kolekcijās – toņi jebkurai gaumei. Man šķiet, ka to lielākā daļa ir iekļauta pastāvīgajā kolekcijā un nopērkami vēl tagad.

      • Mans visvismīļākais sarkanais tonis ir Spa Ritual Kiss the Cook, tā laikam ir vienīgā laka, ko esmu pirkusi atkārtoti 🙂 Un tagad arī man uz nagiem 😀
        Vidēji sarkans, stap šādu ķirsi un spilgti sarkano, dievinu 🙂
        No koši sarkanajiem man patīk OPI O’Hare and Nails Look Great no Chicago kolekcijas.
        Toņi Russian un France kolekcijās tiešām skaisti, pilnīgi pievienojos 🙂

      • Franču kolekciju neesmu speciāli mēdījusi, bet Krievu gan, joprojām esmu Vodka&Caviar meklējumos, tāds perfekts “izrauj aci” sarkanais. Man vispār šķiet, ka tieši šīs abas kolekcijas ir klasiskā klasika! 🙂

      • man šīs te vecās kolekcijas liekas nepārspējamas. Diemžēl no pēdējām nekas vairs nesajūsmina. Man pat pietrūkst tās drudžainās gaidīšanas, sajūsmas izmēģinot jaunu toni… ehhh

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

