Maybelline Dream Fresh BB

Daudzi blogeri šo produktu jau paspējuši notestēt un aprakstīt, un nu arī es beidzot esmu saņēmusies.

Kā jau daudzi ir pieminējuši, mūsu BB krēmi atšķiras no šāda paša nosaukuma produkta Āzijas tirgū gan tekstūras, gan finiša efekta ziņā. Arī šis  ir drīzāk sejas krēms ar toni.  Maybelline Dream Fresh BB ir uz gēla bāzes(lai gan pēc sajūtām ir patīkami krēmīgs), tātad viegls krēms, kas pēc ražotāja teiktā rada dabisku mirdzumu, mitrina, izlīdzina toni, padara ādu svaigu un dzīvīgu, aizsargā ar SPF 30.

Šis, manuprāt, ir ja ne labākais, tad noteikti nu ļoti izdevies Maybelline produkts. To lietoju katru dienu jau nedēļu un izlietošu visu. Sāksim jau ar to, ka man bija lielas šaubas, vai mana āda izturēs šo produktu, neaizejot sarkanos pleķos un “bruģī”, jo šo produktu uztveru vairāk kā krēmu. Un diemžēl drugstore krēmi manai ādai neder. Nē,nekādi nesmukumi neparādījās. Āda skaista un gluda. Man patīk vieglā krēma tekstūra, izlīdzinošais efekts -pilnīgi pietiekams pavasarim, kad mana āda ir gandrīz bez problēmām (sausiem pleķiem un citiem nesmukumiem). Dažreiz zem šī krēma papildus uzklāju vieglu mitrinātāju, citreiz lieku uzreiz BB – mitrināšana arī ir līmenī. Papildus uz T zonas zem šī krēma klāju Bioderma Pore Refiner (par to gaidiet atsevišķu rakstu), kas izlīdzina un matē ādu. Šādā kombinācijā mana kombinētā āda bez liekas sataukošanās izvelk līdz pat vēlai pēcpusdienai (Baiba no Skaistumlapas var apliecināt, kāda izskatījās mana piere vēl pēcpusdienā karstajā saulē). Šis krēms dod ļoti smuku, veselīgu spīdumu, kas man patīk.

Es lietoju gaišāko toni, kas man lieliski saplūst ar dabīgo ādas toni. Pat ziežot uz sejas pabiezā kārtā, ātri iesūcas, izlīdzina un saplūst ar ādu. Toni var paskatīties pie Naktsmeitas.

Par SPF – daudz laika pavadot saulē, man ir parādījušies vasarraibumi, tā kā filtrs nav ultra stabils. Ja gribas perfektu aizsardzību, tad noteikti ir jāatjauno dienas laikā.

Rezumējot – šis ir ļoti labs produkts. Negaidīti labs. Īpaši tiem cilvēkiem, kas mīl vienkāršību sejas kopšanā. Ja nav lieli nesmukumi, ko maskēt, gribas mazliet toni un veselīgu mirdzumu – šis būs īstais.

10 thoughts on “Maybelline Dream Fresh BB

  1. Atpakaļ ziņojums: Vasaras TOPs | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

