Skaistumkopšana VS apelsīns – Avon Cellu Defy

Eksperimenta sākumā uzrakstīju pāris ražotājiem, piedāvājot piedalīties šajā projektā ar saviem produktiem. Avon bija pietiekami drosmīgi, lai piedāvātu savu jaunumu – Avon Cellu Defy. Pavisam godīgi varu pateikt, ka es pati šo krēmu nebūtu iekļāvusi testējamo produktu lokā, jo manā draugu un paziņu lokā neviens nenodarbojas ar šo kosmētiku. Tā kā vienlaicīgi sanāca iepazīšanās ar priekš manis pavisam jaunu kosmētikas zīmolu.

Avon Callu Defy ir intensīvs pretcelulīta krēms ar karambolas ekstraktu. Sastāvs ir garš. Atšifrēju šī sviestu, glicerīnu, dažādus augu ekstraktus. Un galvenais- AHA, kas mani ļoti iepriecināja, jo mana āda mīl augļskābes. Es zinu meitenes, kuras augļskābju pīlingus regulāri lieto arī ķermeņa kopšanai, bet līdzi šim es tās biju lietojusi tikai uz sejas un ar ļoti labiem rezultātiem. Krēms ir gaiši zaļā krāsā, kas ir laikam visai tipiski pretcelulīta līdzekļiem. Smaržo svaigi, uzklājams viegli, iesūcas vidēji ātri.

Par rezultātiem. Ja celulīts ir pašā sākuma stadijā, tad šis noteikti ir ļoti labs līdzeklis. Tas vienkārši perfekti izlīdzina ādas virsmu, padarot to ideāli gludu. Tik gludu, ka skrubis tai pat neķērās klāt (sajūta it kā es dīvainu iegribu vadīta mēģinātu apstrādāt ar skrubi spoguli). Āda ir ideāli maiga, pie tam papildus mitrinošus krēmus es nelietoju un neiedzīvojos ādas sausumā.

Šo krēmu izvēlējos izmēģināt vienu no pirmajiem, jo AHA nesadzīvo ar sauli. Lai neiedzīvotos nesmukā pigmentācijā, saulē jālieto aizsargkrēms.

Par pašu apelsīna mizu -ir uzlabojumi, bet tie parādās lēnām un pakāpeniski. Joprojām veicu pašmasāžu, daudz staigāju kājām.

Avon Cellu Defy 150 ml iepakojums man pietika trīs nedēļām, lietojot divas reizes dienā. Cena Ls 7.70. Tā kā pie šīs cenas tas ir ļoti labs produkts. Vismaz šim ir tiešām sajūtams un redzams rezultāts.

Starp citu, iedomājos, ka uzklājot to arī uz apakšstilbiem, varētu izvairīties no ieaugušajiem matiņiem pēc epilācijas. Ražotājs gan to nesaka, bet izklausās visai loģiski.

7 thoughts on “Skaistumkopšana VS apelsīns – Avon Cellu Defy

  1. Atpakaļ ziņojums: Pavasari sagaidīt labākā formā! | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

