Cīņa ar spīdumu un paplašinātām porām

Vispār jau paplašinātas poras es savā pasaules uzskatu sistēmā lieku mapītē  ar uzrakstu First World Problems. Nu skaidrs, ka poras mums ir visiem, tās var būt lielākas un mazākas, vēlams- tīras. Cīnoties ar jutīgu un mūžām slāpēs esošu ādu, es ādas kopšanā akcentu lieku tieši uz šīm problēmām, tāpēc spīdīgs deguns ar porām nudien ir sīkums, kas man dzīvot netraucē. Nesen Lisa Eldrige savā lapā vairākas reizes pieminēja Bioderma līdzekli, kas risina šīs problēmas, tāpēc, ja nu arī viņa slavē, tad man bija jāizmēģina. Nemanot klāt pienāca vēl papildus daži līdzekļi, kas nosacīti ir izvērsušies par ļoti veiksmīgu sistēmu ar labiem panākumiem.

Tātad kā pirmo es iemēģināju Lisa Eldridge slavēto Bioderma Sebium Pore Refiner.  Sebium sērija vispār ir paredzēta kombinētas/ taukainas ādas kopšanai, tāpēc sākotnēji šo produktu mēģināju ar lielu piesardzību. Šādi produkti man ir par agresīvu. Bet uz manas jauktās un jutīgās ādas viss ir labi – nesausina, padara ādu matētu un gludu, iesūcas zibenīgi, meikaps klājas virsū bez problēmām. Lietoju tikai T zonā. Dažreiz pa virsu kāju papildus mitrinošu krēmu, bet bieži lietoju Pore Refiner tieši zem Maybelline BB. Būtībā tas ir primeris ar ārstnieciskām īpašībām, jo satur salicilskābi. Cik novēroju, tad attīrošās un poru samazinošās īpašības parādās produktu lietojot ilgstoši, bet matē un izlīdzina jau pēc pirmās uzklāšanas.

Sastāvs:

Papildus 1-2 reizes nedēļā lietoju attīrošo skrubi no Hydrabio līnijas, kas tiešām ļoti labi darbojas uzlabojot ādas toni un attīrot poras. Manai jutīgajai ādai lietoju tikai T zonā, jo uz vaigiem, kur āda trauslāka un sausa, man pēc pirmās lietošanas reizes bija apsārtums. Abrazīvās daļiņas varētu būt smalkākas, bet attīra labi, lieki nesausinot. Arī satur salicilskābi. Skaistumlapas atsauksmi par masku var palasīt šeit.

Sastāvs:

Uz nakti pēc maskas lietoju vai no Hydrabio mitrinošo masku (kā to arī rekomendē ražotājs) vai mitrinošos krēmus. Pārējā laikā Avene Ystheal, kas ir maigs retinola krēms (anti aging produkts, bet lieliski likvidē mazus nesmukumus un samazina poras) vai vienu no šiem Sebium sērijas krēmiem, kuru paraudziņi man ir. Pilnās krēmu versijas neesmu lietojusi, tā kā nemāku teikt kā ir ilgtermiņā.

Nu un šīs visas programmas rezultātā poras ir tīras un samazinājušās līdz mikroskopiskam izmēram. Es gan esmu lasījusi, ka izmērs porām ir ģenētiski noteikts, bet acīmredzot tās ir iespējams arī maksimāli samazināt. Pagadām šī manis radītā sistēma darbojas ļoti labi.

Maska 75 ml iepakojumā – pietiks ilgam laika. Pore Refiner – 30 ml, bet lietojas ļoti lēni. Katram cena ap Ls 13.

14 thoughts on “Cīņa ar spīdumu un paplašinātām porām

  1. oj man gan ātri iziet, es to lietoju diezgan bieži un visai sejai, man nav tik trausla āda kā tev 🙂
    ps: nesen pamēģināju Dzintars Be Trendy masku, tev noteikti neieteiktu, bet tā man ļoti patika, tikai tagad āda lobās 🙂

  2. Vaii, cik labs informatīvs raksts! Man, savukārt, pēc visām ārstēšanām dermatologs ieteica nomierināt ādu ar Sensibio sēriju. Nekad nebūtu domājusi, ka šī sērija domāta taukainai ādai, tādēļ to neskatījos, bet attīrošais un nomierinošais krēms ir kaut kas! 🙂

    • nu Sensibio ir mana mīlestība! Ideāls vienkārši, bet man jau ziemā āda vispār vairāk uz sauso pusi. Tagad uz vasaru pārgāju uz Hydrabio kremiem.
      Manai ādai tomēr aptieku kosmētika der vislabāk. Avene, Vichy, Bioderma – jau daudzus gadus, ik pa laikam pamēģinu kaut ko no selektīvās, kaut ko no drugstore, bet vienmēr atgriežos

  3. Kur jūs pēciet to Exfoliating cream un arī Pore Refiner, apskrēju šodien 4 aptiekas – bez rezultāta! 😮

  4. Atpakaļ ziņojums: Vasaras TOPs | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

