Garnier Simple Essentials attīrošie līdzekļi

Ar ādas attīrīšanas līdzekļiem man ir dīvainas attiecības. Mana ādas tipa dēļ, teorētiski man ļoti patīk ideja kosmētikas noņemšanai bez ūdens. Kā zināms, ir skaidri nodalītas grupas- tie, kas nejūtas ideāli bez sejas nomazgāšanas un tie, kas kosmētikas noņemšanai lieto klasisko pieniņu/ toniku vai eļļas un ziedūdeņus. Man jebkurš sejas mazgāšanas līdzeklis, lai cik tas maigs arī nebūtu, finišā dod kaut nelielu, bet tomēr- sausumu un velkošu sajūtu. Savukārt pieniņi un toniki bieži vien atstāj lipīgu sajūtu, kas ir nu ļoti nepatīkama.

Garnier Simple Essentials ir jauna attīrošo produktu līnija, kas piemērota tieši jutīgas ādas vajadzībām. Produkti nesatur krāsvielas, smaržvielas un spirtu. Izmēģināju pieniņu, toniku un līdzekli kosmētikas noņemšanai no ādas ap acīm.

Pieniņš ir ļoti viegls, ikdienas kosmētiku noņem ļoti labi. Man gan krājumos nebija kaut kas ūdensnotūrīgs, lai izmēģinātu, bet ar ikdienas tonālo un saules filtriem tiek galā. Pluss – var lieto uz ādas ap acīm. Izmēģināju tīrīt nost Maybelline gēla laineri, kurš ir ļoti noturīgs. Pieniņš to ļoti labi izšķīdināja un pēc tam bez pūlēm to noņēmu ar līdzekli, kas ir paredzēts tieši acu meikapam.

Acu meikapa noņēmējs pēc iedarbības ir identisks zaļajam Garnier Essentials līdzeklim, kurš man mājās ir vienmēr. Tā kā ja patika zaļais, patiks arī šis.

Toniks arī ļoti maigs, neatstāj ādu lipīgu. Pārsvara lietoju to no rītiem.

Bet galvenais, kas man bija svarīgi-visi līdzekļi labi sagatvo ādu krēmu uzklāšanai bez lieka lipīguma un ādas spīduma, kāds mēdz būt no dažiem pieniņiem.

5 thoughts on “Garnier Simple Essentials attīrošie līdzekļi

  1. Man ir Soothing Cleansing Lotion, bet tas kairina manu jūtīgo ādu un pastiprina apsārtumu uz vaigiem. Par citiem sērijas līdzekļiem gan nemācēšu teikt.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

