Lakas pedikīram

Visu apzinīgo vecumu pedikīram izmantoju sarkanu nagu laku. Visu gadu, ne tikai vasarās. Bez lakotiem nagiem man  pēdas izskatās kaut kā dīvaini kailas. Tikai pēdējos gados arī uz kājām lietoju pilnīgi visu krāsu spektru.

Pedikīram man neder jebkura laka. Tai jābūt spilgtai, piesātinātai, ar platu otiņu (Chanel atpūšas, jo ota šaura. Tas pats attiecas arī uz visām mini izmēra lakām ar švakajām otiņām).

Foto dažas no manām mīļākajām pedikīra lakām.

Catrice Blue Cara Ciao – skaists, piesātināts, zils tonis

China Glaze Fly – violēts zemeņu tonis. Ļoti skaists!

Essence Into the Dark -tumši pelēkzils ar šimmeri

OPI Sand in My Suit– smilšu tonis ar smalku šimmeri. Ideāli izskatās pie iedeguma.

Kādi ir tavi mīļākie toņi pedikīram?

15 thoughts on “Lakas pedikīram

  1. Reti krāsoju kāju nagus, bet kad to daru, tad parasti izvēlos kādu nude krāsas nagu laku. Vēl gribēju piebilst, ka man ļoti patīk šī Vampīru nagu laka, es viņu diezgan bieži krāsoju 🙂

  2. O, man ir daudz mīļāko krāsu un toņu! Vienīgais, esmu palikusi izvairīga no nude nokrāsām, jo vienreiz uzlakojot ar SpaRitual Mind, kas ir kārtīgs bēšīgs matēts nude, man teica, ka nagi izskatās kā ar sēnīti, biju sašutusi un vairs pedikīram nude baidos likt! 😦 Ja es gribu gaišo, tad es taisu franci.

  3. Man arī ar nelakotiem nageim neaptīk savas pēdas, bet ziemā ik pa laikam slinkoju, jo baigi jau neredz 😀
    Vasarā nespēju iedomāties sevi bez lakotiem kāju nagiem. izmantoju visus spilgtos toņus – sarkans, rozā, oranžs, violets u.tml., nude nepatīk kā man izskatās, kaut kan citām esmu redzējusi arī smukus nude. Tur ļoti uzmanīgi tad jāpiemkelē tonis, bet esmu spilgto laku piekritēja, tādēļ nemaz necenšos atrast labu nude.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

