Skaistumkopšana VS apelsīns – Vichy

Pēdējās divas nedēļas cīņā ar apelsīnu biju iesaistījusi Vichy Cellu Destock krēmu.

Vichy ir viens no maniem mīļākajiem kosmētikas zīmoliem un esmu lietojusi dažādus produktus gandrīz 10 gadu garumā. Mana draudzene ir Vichy dezodorantu fane un viņas pasaule noteikti būtu sabrukusi, ja to pārstātu ražot. Līdz šim visi izmēģinātie produkti man bija patikuši, tāpēc uz šo līdzekli liku lielas cerības.

Tradicionāli celulīta krēmiem, arī Vichy Cellu Destock satur kofeīnu (5%) un lipocedīnu, kas , kas atbild par zemādas tauku sadedzināšanu. Krēms sola redzamus rezultātus jau 7 dienu laikā, kā arī samazināt problēmzonu apkārtmērus.

Nezinu kā tas darbojas, bet tiešām šim līdzeklim ir vizuāli ļoti redzams lietošanas rezultāts. Protams, ka šajā īsajā laika posmā neesmu kļuvusi kā meitene uz kastītes vāka (tur vajadzētu ķirurģisku iejaukšanos..hehe), bet āda ir kļuvusi jūtami un redzami tvirtāka. Pat neatkarīgais eksperts mana drauga personā, kurš par iepriekš izmantotajiem krēmu rezultātiem izteicās skeptiski, par šo pārsteigti māja ar galvu. Par apkārtmēriem nemāku teikt, jo nemērīju sevi projekta sākumā un beigās.

Krēms ir zaļā krāsā ar Vichy kosmētikai raksturīgo svaigo smaržu. Neiesūcas momentāli, tāpēc no rīta jārēķinās ar papildus laiku pēc uzklāšanas. Arī jāiemasē, lai būtu labāki rezultāti. Arī šis krēms, tāpat kā Avon bonusā dod ārkārtīgi maigu un gludu ādu, ko atzīmēja pat masieris.

Es tiešām nezinu kā šis krēms strādā, bet rezultāts ir. Un no visiem līdz šim izmēģinātajiem krēmiem, es noteikti tieši šo izlietošu līdz galam, kad man vairs nebūs stingri jāseko divu nedēļu grafikam, lai paspētu notestēt visus ieplānotos krēmus.

Cena Ls 25 par 200 ml, nopērkams aptiekās. Ja man būtu jārekomendē viens krēms, tad šo noteikti ieteiktu.

Nākamais rindā ir krēms, kas beidzot patiks dabīgās kosmētikas cienītājām!

8 thoughts on “Skaistumkopšana VS apelsīns – Vichy

  1. Paldies par atsauksmi, interesanti. Vai viņš ir ekonomisks? Man parasti ķermeņa krēmi beidzas ļoti ātri, bet šis jau jālieto tikai uz problēmzonām…

  2. Bet varbūt tas ir masāžas rezultāts? Kad es eju manuālās limfodrenāžas kursu, man bikses burtiski krīt nost! 🙂

    • man jau masāžu taisa tikai mugurai un hmzzz… muguras pagarinājumam 🙂 tā kā uz kājām ietekme nevar būt. Man liekas, ka krēms kaut kādā veidā izlīdzina līdzīgi kā krunku aizpildītāji – vizuāli uzlabo izskatu 🙂

  3. Atpakaļ ziņojums: Pavasari sagaidīt labākā formā! | Skaistuma dienas grāmata

  4. Atpakaļ ziņojums: Pavasari sagaidīt labākā formā!

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

