Jaunums – L’Oreal Paris Colour Riche nagu lakas

Jau maijā veikalos parādīsies jaunums no L’Oreal Paris–  Colour Riche nagu lakas. Lakas solās būt ļoti populārs produkts – gēla tehnoloģijas noturīgumam, intensīvi, pigmentēti toņi, plaša krāsu palete, augsta kvalitāte.

Lakas tiek piedāvātas 46 toņos, kuri sadalīti 3 kolekcijās. Palete tiešām ir tik plaša, ka sniedzas jau profesionālo zīmolu lauciņā. Būs ko izvēlēties gan bankas darbiniekiem, gan pankiem. Katrai kolekcijai kā reklāmas seja tiek izmantota kāda no L’Oreal skaistajām modelēm.

Man izmēģināšanai bija trīs politkorekti toņi no maigajiem rozā pasteļiem. Tādus noteikti iedeva arī Karlai Bruni, kad viņa kļuva par Francijas pirmo lēdiju – eleganti neitrālam manikīram.

107 Rose Boheme bēšā tonī, 204 Boudoir Rose maigi vecrozā un 205 Rose Bagatelle vēsi rozā ar nelielu violētu apakštoni. Toņi tiešām atšķiras nelielās niansēs. Klājas brīnišķīgi, lakas labi pigmentētas. Šiem pasteļiem pietiek ar divām kārtām. Lakām ir arī patentēta otiņa – pietiekami plata, bet ne OPI lielumā, kas man neļauj labi uzklāt laku uz mazā pirkstiņa. Otai ir nedaudz noapaļotas maliņas un viegli paņemt nepieciešamo lakas daudzumu.

Ar Seche Vite virskārtu laka turējās trīs dienas. Nebija nodrupusi, bet man vienkārši apnika. Bez virskārtas izmēģinātajam bēšajam tonim man mazliet pietrūka spīdums, jo laka izskatījās gandrīz matēta.

Kopumā šis ir brīnišķīgs produkts. Esmu noskatījusi jau dažus spilgti rozā, violētus un zilus toņus un ar nepacietību gaidu tos veikalos.

Tilpums lakām ir 5 ml, kas atkal jau ir manā gaumē, jo man mājās nav manikīra salons un milzīgos iepakojumus nevaru izlietot vairāku gadu garumā. Aptuvenā cena veikalos būs 3.45.

Vai nav skaisti?

11 thoughts on “Jaunums – L’Oreal Paris Colour Riche nagu lakas

  1. Cenu tadas proporcijas nav isti korekti rekjinat, jo OPI 5 ml iepakojums(ja tads butu) nemaksatu tieshi 3 reizes mazak. Varam paskatities uz lidzvertigiem laku iepakumiem, piem, Artdeco shkjiet ir shads tilpums. Bet protams 15 ml OPI sanak izdevigak, piekritu 🙂

  2. Izskatās ļoti ērtas otiņas nagu lakām. Ja nerunājam par cenu, tad tilpums tieši laikā, lai neapniktu un varētu pirkt atkal jaunus toņus, jo man parasti pēc pāris lakošanas reizēm, laka vienkārši apnīk un sakalst. Labprāt redzētu kā izskatās uz nagiem. 🙂

    • ota tiešām ērta!
      Bet runajot par tilpumiem – lielie tiešām sanak izdevīgak, bet man tas ir svarīgi šampūnam. Vai pienam. Es tāpat to lielo laku nevaru izlietot ar savu palielo laku kolekciju. Man interesē izmēģināt jaunos toņus, tapēc 3.50 man sanāk izdevīgāk nekā 5.50 jebkura gadījuma 🙂

  3. Interesanta, vērtīga informācija, kolekcija plaša, nagu lakas, kuras varēs beidzot arī izlietot līdz galam – tas viss mani saistīja! Paldies!

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

