Tell Me About Youself Award!

Beidzot arī es esmu saņēmusies šim pasākumam. Paldies Sugarmakeup par nomināciju!

The rules of accepting this award are:
1.Thank and link back to the person that awarded you
2.Write 7 random things about yourself
3.Spread the love to 15 more bloggers

1. Es mīlu dzīvniekus. Vairāk par visiem- takšus. Ideāli suņi, kurus nevar nemīlēt!

2. Jau vairāku gadus nelietoju alkoholiskos dzērienus. Vienkārši negaršo. Tā vietā restorānos un ikdienā vienmēr izvēlos kolu. Bez ledus. Ar citronu. Neveselīgi, bet garšīgi.

3. Mīlu lasīt. Daudz un ātri. Patreiz atkarīga no G.Martin “The Game of Thrones”. Šodien iepirku jau trešo daļu.

4. Manas autoritātes ir mani vecāki. Tāpat Džeralds Darels, kas palīdzēja iemīlēt dabu bērnībā. Karls Sagans, kas parādīja man visu plašo Visumu.

5. Pārāk daudz briesmu filmu likušas noticēt, ka tumsā tomēr kaut kas var būt. Tāpēc, ja esmu viena mājās, pa nakti manā guļamistabā vienmēr deg Avatara lampa.

6. Pirms aizmigšanas es kustinu pēdas. Dažreiz vienu, citreiz abas. Nav ne jausmas, kāpēc. Neapzināta kustība, kas tracina manu draugu.

7. Vairākus savus dzīves gadus esmu bijusi veģetāriete. Jā, un interesanti, ka mana omīte visu mūžu bija veģetāriete, kas tajos laikos bija liels retums. Patreiz ēdu visu, jo organisms tā grib. Bet uzskatu, ka veģetārisms ir ētiska attieksme pret pasauli.

Šai balvai nenominēšu kādu atsevišķu blogu, bet visus tos latviešu blogus, kas vēl nav to izdarījuši.

Have a nice day!

6 thoughts on “Tell Me About Youself Award!

  1. neticami.. domāju, ka pasaulē esmu vienīgā īpatne kas kustina pēdas pirms aizmigšanas, vnk nespēju savādāk, nezinu vai tie ir nervi vai kas.., arī pašu tas dažreiz kaitina 😀

Komentēt

WordPress.com blogs.

