Pagājušais Expo Beauty 2012

Jā, nu es kā reizi ar pāris nedēļu novēlošanos par pasākumu, kas bija veltīts visam par un ap skaistumkopšanu un labsajūtu. Rudens Baltic Beauty ir jau mans ikgadējs rituāls,kuru ar lielu nepacietību gaidu un kas neliek vilties. Pavasara izstādi Expo Beauty apmeklēju pirmo reizi.

Kāpēc iet uz šādiem pasākumiem? Tā ir brīnišķīga iespēja uzzināt visu jauno skaistuma industrijā sākot ar tehnoloģijām un beidzot ar produktiem. Parunāt ar zīmolu pārstāvjiem un profesionāliem konsultantiem, kas labprāt iesaka labākos un piemērotākos produktus tieši tev. Industrijas profesionāļiem tā iespēja apskatīt citus un parādīt savi dažādos konkursos, semināros un meistarklasēs. Un protams- izdevīgas cenas.

Expo Beauty šogad bija dažādas tematiskās dienas, semināru programma (žēl, ka netiku uz semināru ar burvīgu nosaukumu “Kā nopelnīt naudu ar hobiju- internets blondīnēm!”. Konkursi, kurus vienmēr ir interesanti skatīties arī tādiem neprofesionāļiem kā man. Jauki!

Izstādi grūti salīdzināt ar apmēros daudz grandiozāko Baltic Beauty, kur es pavadu parasti 5-6 stundas un pat tad neesmu visu redzējusi. Bet līdz ar to izpalika visi nepatīkamie blakusefekti -necaurejamie pūļi, rindas pie stendiem un pie kafijas iestādījumiem. Novēlu izstādei attīstīties, jo man nudien ir vēlme pēc pamatīgiem skaistuma svētkiem arī pavasarī.

Un interesantākais- pirkumi. Salīdzinoši maz un gandrīz visi vajadzīgi, jo kā reiz biju palikusi bez šampūna.

Izstādē pirmo reizi parādījās jaunatnācēji Latvijas tirgū- amerikāņu profesionālais zīmols Big sexy hair. Piedāvājumā ir kopjošā matu kosmētika dažādām vajadzībām un ļoti plašs veidošanas produktu klāsts. Cenas ļoti saprātīgas -ap 6 latiem. Gaidīsim salonos.

Paņēmu izmēģināšanai arī jauno BC Bonacure Oil Miracle šampūnu. Pie friziera izmēģināju arī šīs sērijas eļļu, bet man ir pārāk daudz līdzīgi produkti, tāpēc tikai šampūns.

Mana pirmā Essie laka superrozā tonī. Un eļļa nagu kopšanai, kuru man jau sen vajadzēja.

Tāds lūk izdevies pasākums!

2 thoughts on “Pagājušais Expo Beauty 2012

Komentēt

WordPress.com blogs.

